Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
-14% Maxxis Freeride 27.5" x 2.20-2.50" duša, galuskový ventil 36 mm
9,90 €
-14%
MOC 12,13 €
savings Continental MTB 28/29"x 1.75-2.5" duša, autoventil 40 mm
3,69 €
savings
MOC 8,99 €
savings Schwalbe AIR PLUS 29 x 2.10 - 3.00" duša, galuskový 40mm
9,79 €
savings
MOC 15,59 €
savings Schwalbe 29 x 2.10 - 3.00" duša, autoventil 40 mm
9,29 €
savings
MOC 13,89 €
-40% ACID Super Light 29" x 2.0-2.2" duša, galuskový ventil 40 mm
4,49 €
-40%
MOC 9,95 €
-10% Continental Race 27 x 3/4 - 27x1 duša, galuskový ventil 42 mm
8,09 €
-10%
MOC 8,99 €
-9% Maxxis WELTER WEIGHT 27.5 x 1.75 - 2.4" duša, galuskový ventil 48 mm
4,90 €
-9%
MOC 7,89 €
Akcia -28% FORCE Lite 26 x 2.10-2.40" duša, galuskový ventil 48 mm
3,59 €
-28%
MOC 5,89 €
savings Schwalbe Extra Light 27.5x1.50-2.40" duša, galuskový ventil, 40 mm
5,69 €
savings
MOC 12,19 €
Akcia -27% Pirelli Scorpion SmarTUBE 27.5 x 2.2 - 2.6" duša, galuskový ventil 42 mm
21,99 €
-27%
MOC 32,99 €
Weldtite Dr.Sludge 29 x 1.90 - 2.35" duša, galuskový ventil 48 mm
14,39 €
MOC 14,99 €
Vyskusam
DH sa IMHO moc na bezdušákoch nejazdí.
Osobne s tlakom hodne laborujem podľa toho aká je trasa alebo či je sucho alebo mokro.
A čo som až doteraz nevedel pochopiť - každý mi rozprával, aké sú bezdušáky super, že na maratón nič lepšie nemôže byť, že neexistuje aby som na tom dostal defekt a podobné ódy, no na každom maratóne som pritom videl viacero ľudí s prerezaným, vyzutým, vyfučaným alebo inak "znehodnoteným" bezdušákom tlačiť bajk najkratšou cestou do cieľa. Niekedy tam dokonca bol aj poškodený ráfik "ako bonus" a ja som jednoducho nechápal, ako to tí ľudia robia
Teraz už viem, že to asi boli takí, ktorí používali nesprávnu kombináciu ráfiku a plášťa, prípadne sa kvôli úspore hmotnosti snažili použiť úplne papierové plášte, minimum mlieka, alebo to prehnali s príliš nízkym tlakom. Pre porovnanie, ja som pritom s dušami a väčšinou a najpapierovejšími Schwalbe pneumatikami, na ktoré tu na fóre snáď nikto nevedel nájsť pekného slova
Teraz už viem, že bezdušáky sú síce fajn vec, ale tiež majú svoje limity a nemožno od nich čakať zázraky. Keď ich budem stavať najbližšie, tak už nebudem špekulovať a použijem kombináciu TLR + TLR alebo v ideálnom prípade UST.
Je možné skombinovať TLR ráfiky spolu s UST pneumatikami?
Podla stranky vyrobcu by mali byt pripravene na pouzitie bez duse vsetky 3 verzie M, E, X.
https://www.dtswiss.com/Wheels/MTB-Wheels/M-1900-Spline-en
https://www.dtswiss.com/Wheels/MTB-Wheels/E-1900-Spline-29
https://www.dtswiss.com/Wheels/MTB-Wheels/X-1900-Spline-en
Upravené: tak zbytočná rozborka-zborka ...