Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Nepotrebuje niekto lacne dochadzadlo?
Omladzovanim vozoveho parku som sa dostal na aktualny stav 3 auta, ktory by som rad zredukoval:
Nazvys je Kia Sephia 1998 1.5i hatch a Honda Accord 2000 1.8i (VTEC) sedan, obe vo vinovocervenej farbe, do dobrych ruk, za rozumny peniaz
Tymto pozdravujem "inzinierov" vo Forde a prajem im aby v pekle museli naveky pri -5 °C menit akumulatory na C-maxe.
keby si sa venoval autu ako biku tak by si vedel, že pred mrazmi treba dobiť baterku.. ja som na forde-nafta bezprobôlemov naštartoval ráno pri -17 samozrejme s lepšou naftou a špetku aditíva
PS ta baterka je ozaj napikaču osadená, polovica zastrčená pod čelným sklom
vysvetlenie je inžinieri to kreslili na opačný volant, po prehodení na lavo do europy im nezostalo miesta
na fordoch raz za 5r.. dávaju tam sunty a ešte aj slabé....tiež som sa pri mrazivej výmene napikačoval....
ked jazdíš po meste treba ju raz za rok nabiť na plno, lebo ked ju mas na 15-20% a príde mráz stiahne ti ju na min a už ju hodíš do koša.....aj ked má 3r
Kia ma reprezentativnu foto ktoru som mal aj na pracovnom kompe
lubor, klima tam vobec nie je je to take holoauto, az na menene radio so 4 reprakmi a subwooferom
Honda klimu ma, aj ABS a 4 airbagy, to uz je ine auto, ale aktualne potrebuje nove zadne tlmiceLoser, jedina foto co mam po ruke je asi rok stara, ale tak pre ilustraciu:
keby si sa venoval autu ako biku tak by si vedel, že pred mrazmi treba dobiť baterku.. ja som na forde-nafta bezprobôlemov naštartoval ráno pri -17 samozrejme s lepšou naftou a špetku aditíva
PS ta baterka je ozaj napikaču osadená, polovica zastrčená pod čelným sklom
vysvetlenie je inžinieri to kreslili na opačný volant, po prehodení na lavo do europy im nezostalo miesta
Baterku som nabil, ale uz bola stara, takze v tychto mrazoch nevydrzala ani obden. Mal som v plane s nou prezit este tento rok a pred zimou kupit novu, ale tieto mrazy ju dorazili.
Máte mať tie fordy benzínové, tie štartujú dobre. Inak Cmax sa dá bez problémov dobiť a naštartovať s káblami, len vyberať tú baterku by som teda nechcel. Tá C2ka o pár strán dozadu klobúk dole. Hlavne pol miliona po meste je niečo iné ako po dialnici.
klúúd,vadný kontakt air bagu samozrejme opravím,ale meniť ich určite nebudem,nepoznám nikoho,kto by na 14 ročnom aute menil z bezpečnostných dôvodov komplet air bagy,lebo sú staré-to by bol velmi drahý špás
inak auto je celkovo v dobrom stave,tých 524 000 km po meste nenabehalo len tak-menili sa podla potreby tlmiče,čapy,brzdy-všetko čo bolo treba
inak auto nemá ABS,vtedy to ešte nebola povinná výbava-sranda že má funkčnú klímu,elektrický posilovač riadenia-korózia žiadna,ani za prednými kolesami kde šlahajú kamienky a v zime soľ-karosérie C2 bola komplet pozinkovaná
poteboval som malé lacné auto,ktoré zaparkuje aj tam,kde sa bežné nezmestí,aby malo nízku PZP,proste nízkonákladová prevádzka do mesta
ešte napíšem,že je to verzia M1, teda nákladné vozidlo-len 2 miesta na sedenie,vzadu velkýýý kufor-priestor na náklad
myslim si ze Dano5 sa vyzna do aut viac ako hocikto tu na fore, tak vie najlepsie co tomu autu je a co treba spravit a za tie peniaze nie je o com aj keby mu to pred garazou stalo
Tiež máme doma ibizku bez ABS a pri snehových kalamitách som pred tým mal rešpekt a necítil som sa ani zďaleka tak bezpečne ako vo väčších autách. Mám pocit, že bagy majú celkom dobrú životnosť. Keď si pozrieš nehody starších aut, tak bagy bývajú buchnuté a ako bolo spomínané nemení ich nikto. Smiem sa spýtať ako vyzerá také auto v interieri ? Sedačky, volant ovládacie prvky. Potrhané a ošúchané, alebo drží ?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Omladzovanim vozoveho parku som sa dostal na aktualny stav 3 auta, ktory by som rad zredukoval:
Nazvys je Kia Sephia 1998 1.5i hatch a Honda Accord 2000 1.8i (VTEC) sedan, obe vo vinovocervenej farbe, do dobrych ruk, za rozumny peniaz
Sephia:
keby si sa venoval autu ako biku tak by si vedel, že pred mrazmi treba dobiť baterku.. ja som na forde-nafta bezprobôlemov naštartoval ráno pri -17
PS ta baterka je ozaj napikaču osadená, polovica zastrčená pod čelným sklom
vysvetlenie je inžinieri to kreslili na opačný volant, po prehodení na lavo do europy im nezostalo miesta
ked jazdíš po meste treba ju raz za rok nabiť na plno, lebo ked ju mas na 15-20% a príde mráz stiahne ti ju na min a už ju hodíš do koša.....aj ked má 3r
lubor, klima tam vobec nie je
Honda klimu ma, aj ABS a 4 airbagy, to uz je ine auto, ale aktualne potrebuje nove zadne tlmice Loser, jedina foto co mam po ruke je asi rok stara, ale tak pre ilustraciu:
PS ta baterka je ozaj napikaču osadená, polovica zastrčená pod čelným sklom
vysvetlenie je inžinieri to kreslili na opačný volant, po prehodení na lavo do europy im nezostalo miesta
Baterku som nabil, ale uz bola stara, takze v tychto mrazoch nevydrzala ani obden. Mal som v plane s nou prezit este tento rok a pred zimou kupit novu, ale tieto mrazy ju dorazili.
Tak to je blbé. Ja keď som mal podozrenie, že batéria je na konci životnosti tak som nechal vymeniť aj keď ju nemám zapatrošenú niekde v kufri.
inak auto je celkovo v dobrom stave,tých 524 000 km po meste nenabehalo len tak-menili sa podla potreby tlmiče,čapy,brzdy-všetko čo bolo treba
inak auto nemá ABS,vtedy to ešte nebola povinná výbava-sranda že má funkčnú klímu,elektrický posilovač riadenia-korózia žiadna,ani za prednými kolesami kde šlahajú kamienky a v zime soľ-karosérie C2 bola komplet pozinkovaná
poteboval som malé lacné auto,ktoré zaparkuje aj tam,kde sa bežné nezmestí,aby malo nízku PZP,proste nízkonákladová prevádzka do mesta
ešte napíšem,že je to verzia M1, teda nákladné vozidlo-len 2 miesta na sedenie,vzadu velkýýý kufor-priestor na náklad