Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Suhlasim. Pred časom sa pred nasou bytovkou objavil jeden starší Multivan camper s Thule strieškou pozdĺž pravej strany a s akousi dvojitou strechou, asi to je ten strešný stan. Chodím nenápadne očumovat so psom počas venčenia
Pravdepodobne model California ... ten som nechcel , predsa ešte nosím aj rodičov sem tam a v Californii su len 4 miesta na sedenie . Pre nemeckých dôchodcov však ideálne .
briko len tíško , bo čochvíľa je tu Džízis a o5 Vám čo to ozrejmi
Hmm ano dodavky nieco zozeru ale s 2.0tsi by to lenive urcite nebolo.. a ten kto take nieco potrebuje ten to urcite vie uzivit aj keby to papalo 12/100
mam skusenost s tym motorom v superbe a stacilo, aby sme boli v aute styria, uz to netahalo. ale nehadam sa, kedze to tu je samy expert.
Nekonecna tema diesle vs benzin, kazdy nech si jazdi na co ma. Je to podobne stupide ako ios vs android
Tdi ma vacsi krutiak ale iny priebeh cize pocitovo moze ist lepsie ale to asi ovladate.
A ako bolo par stran dozadu spomenute tie diesle s adblue splnaju euro normy pre vjazdy do miest tak chill boys.
Vies Ramonko, mne od zaciatku slo len o to, ze namiesto toho aby si priznal ako chlap, ze si kupil auto s mensou spotrebou, co je legitimny fakt, tak sa ides prsit, ze Tebe o naklady nejde a pri tejto kategorii auta sa vraj na ne nepatri pozerat a vyberal si podla inych kriterii (vykon, 4x4, automat...). Len zrazu ked pride k tomu, ze to ma rovnaky vykon aj 4x4 aj automat ako ten benzin, tak uz akosi nepriamo uznas, ze aj ta spotreba Ta zaujima. Cela tato diskusia by nevznikla, keby si sa nehral na to, ze Ty spotrebu neriesis aj ked riesis. Za mna vsetko...
briko Nie kazdy jazdi s benzinom ako s dieslom. Logicky tam kde ropak umrel tam benzin zacina. To ze taha od 1500 je pekna vec. Ale porovnavat turbo benzin s ropakom je ako porovnavat hladky diesel s atmosferickym benzinom.
By ta roztrhal aj s trenirkami.
Po precitani tych stran dozadu by som povedal ze ramon stavil na diesel kvoli trvacnosti lebo vw group uz par rokov nevytvoril nejaky ospevovany benal.
palo1707, prečítaj si, čo som napísal, pls. táto debata je úplne o ničom. škôlka, resp. prvý stupeň ZŠ. vtedy sme sa takto nezmyselne naťahovali - benzín vs. diesel, bmw vs. mercedes, ... ale som si pri nej aspoň zaspomínal na pekné časy...
update: sám posúď, či môžem porovnávať, keď som s 2,0 TDI najazdil vyše 240.000 km a s 2,0 TSI 210.000 km. zhodou okolností oba s automatom. každý motor mal svoje plusy a mínusy. oba boli dobré, neviem povedať, ktorý bol lepší, keďže sa v rozličných situáciach chovali rozlične. spotrebu som veľmi neriešil, keďže obe autá boli firemné. úplne zbytočná debata.
celu debatu nastartovala moja poznamka ze ten subaru sa nedari predat lebo je to diesel ... lebo ja by som diesel nechcel ani keby bol zadarmo
tak si dovolim debatu aj uzavriet:
"smrt dieslom v osobakoch !"
briko no ale napises taku kktinu ze nalozeny 2.0tsi menej taha nez nalozeny 2.0tdi.
A preto som pisal ze s tym benzinom potom jazdis ako s dieslom.
To ide proti logike. Aj keby mali rovnaky vykon a benzin by mal aj mensi krutak tak ajtak musi benzin tahat lepsie. Len ho treba vytocit, netreba sa toho bat. Benzin je na to stavany, kludne aj cez 5000ot. Na co nie je stavany su tlaky na nizkych otackach pod 2500ot. Benzin skratka potrebuje otacky.
Diesel je pracovny stroj. Stabilne nizke otacky, tah na tych otackach, nizka spotreba.
Cize kamiony a dialkove jazdenie konstantnou rychlostou.
Benzin vykon, dynamicke jazdenie, flexibilita.
Cize caste zmeny, napr mesto, sport atd.
A to ma aky zmysel sa tu hadat co je lepsie ? snazite sa presvedcit druhych alebo sami seba. Jazdite si kazdy na tom co chcete, mne osobne len vadi ked ma niekto na ceste vydymi,(specialne v kopci ked ide nejaka plecka 25rocna a za nou cierna stopa a ja lapan po dychu lebo idem do kopca na max, to je velmi prijemne si tak fetnut toho dymu naplno) preto na dizle nadavam ale to je ako zo vsetkym, nadavam aj na ciganov a nie vsetci su zly.
Aby som obratil list, co hovorite na grand cherokee 4.7 V8 (WJ)? viem, je to velka stara plecka ale rad by som nejaku tak plecku aspon raz vlastnil, hlavne kvoli tomu V8 zvuku a takeho toho mam v pithizme (neriesit nejake oderky laku alebo ze to skrtnem o haluz a pod). Je to preslap vedla ? alebo ked sa najde neotrieskany na tisic krat neprevarany zachovali kus tak sa da hovorit o normalnom voze ?
A to ma aky zmysel sa tu hadat co je lepsie ? snazite sa presvedcit druhych alebo sami seba. Jazdite si kazdy na tom co chcete, mne osobne len vadi ked ma niekto na ceste vydymi,(specialne v kopci ked ide nejaka plecka 25rocna a za nou cierna stopa a ja lapan po dychu lebo idem do kopca na max, to je velmi prijemne si tak fetnut toho dymu naplno) preto na dizle nadavam ale to je ako zo vsetkym, nadavam aj na ciganov a nie vsetci su zly.
Aby som obratil list, co hovorite na grand cherokee 4.7 V8 (WJ)? viem, je to velka stara plecka ale rad by som nejaku tak plecku aspon raz vlastnil, hlavne kvoli tomu V8 zvuku a takeho toho mam v pithizme (neriesit nejake oderky laku alebo ze to skrtnem o haluz a pod). Je to preslap vedla ? alebo ked sa najde neotrieskany na tisic krat neprevarany zachovali kus tak sa da hovorit o normalnom voze ?
Vydymit ta moze aj stary vytahany benzinak s vygrcanym katikom. Tam to mas aj s aromatickym zazitkom.
A osobne nech mi radsej zahuli 25rocny ropak ako "nezahuli" 5 rocny s vykuchanym DPF
Mali sme WJ v 2,7 nafte. Naozaj to auto malo svoje čaro a rád na neho spomínam. Dokonca to jazdilo aj s rozumnou spotrebou a ani DPF to nemalo a ani vstreky tomu z tesco nafty neodišli.
Ak na to nenajazdíš veľké kilometre a netrápia ťa náklady na údržbu, tak benzínové to bude pecka. Len si skús, či ti nevadí, že to po ceste jazdí tak trochu svojsky. Náklady na údržbu znamená okrem spotreby aj veľa oleja nielen do motora, ale aj do prevodovky a 3 diferákov (a to sú drahé oleje). Pneu sú tiež drahé, ale keď to hodíš na celoročky, tak sa to dá.
Keď sem tam vidím jazdenku, tak mi príde drahá a zvyčajne viditelne opotrebovaná. Ak by si našiel pekný kúsok nebál by som sa ani nafty a neviem, či tam neboli aj iné benzínové motorizácie (4,0 R6 ?). 4,7 myslím vedela mať nielen 4 ale aj 5stupňový automat.
Nemá to ESP a je to zadokolka s troma samosvormi, ktoré sa postupne zatvárajú(prípadne redukcia a lock). Na snehu je to skôr zábavné ako bezpečné. Na dialnici prekvapivo pohodlné auto. Prázdne náchylné na bočný vietor a 2,7 točila skoro 3000ot. pri 130 km/h. Ale na dovolenku do Hr sa do toho dalo krásne zbaliť.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Pravdepodobne model California ... ten som nechcel , predsa ešte nosím aj rodičov sem tam a v Californii su len 4 miesta na sedenie . Pre nemeckých dôchodcov však ideálne .
briko len tíško , bo čochvíľa je tu Džízis a o5 Vám čo to ozrejmi
mam skusenost s tym motorom v superbe a stacilo, aby sme boli v aute styria, uz to netahalo.
benzinovych NALOZENYCH, t.j. s hmotnostou. najprv citaj, potom pis.
Tdi ma vacsi krutiak ale iny priebeh cize pocitovo moze ist lepsie ale to asi ovladate.
A ako bolo par stran dozadu spomenute tie diesle s adblue splnaju euro normy pre vjazdy do miest tak chill boys.
By ta roztrhal aj s trenirkami.
sa mu po tejto škôlkarskej debate ani nečudujem, že sa to snaží nejak zachrániť.
update: sám posúď, či môžem porovnávať, keď som s 2,0 TDI najazdil vyše 240.000 km a s 2,0 TSI 210.000 km. zhodou okolností oba s automatom. každý motor mal svoje plusy a mínusy. oba boli dobré, neviem povedať, ktorý bol lepší, keďže sa v rozličných situáciach chovali rozlične. spotrebu som veľmi neriešil, keďže obe autá boli firemné.
tak si dovolim debatu aj uzavriet:
"smrt dieslom v osobakoch !"
A preto som pisal ze s tym benzinom potom jazdis ako s dieslom.
To ide proti logike. Aj keby mali rovnaky vykon a benzin by mal aj mensi krutak tak ajtak musi benzin tahat lepsie. Len ho treba vytocit, netreba sa toho bat. Benzin je na to stavany, kludne aj cez 5000ot. Na co nie je stavany su tlaky na nizkych otackach pod 2500ot. Benzin skratka potrebuje otacky.
Diesel je pracovny stroj. Stabilne nizke otacky, tah na tych otackach, nizka spotreba.
Cize kamiony a dialkove jazdenie konstantnou rychlostou.
Benzin vykon, dynamicke jazdenie, flexibilita.
Cize caste zmeny, napr mesto, sport atd.
Aby som obratil list, co hovorite na grand cherokee 4.7 V8 (WJ)? viem, je to velka stara plecka ale rad by som nejaku tak plecku aspon raz vlastnil, hlavne kvoli tomu V8 zvuku a takeho toho mam v pithizme (neriesit nejake oderky laku alebo ze to skrtnem o haluz a pod). Je to preslap vedla ? alebo ked sa najde neotrieskany na tisic krat neprevarany zachovali kus tak sa da hovorit o normalnom voze ?
Aby som obratil list, co hovorite na grand cherokee 4.7 V8 (WJ)? viem, je to velka stara plecka ale rad by som nejaku tak plecku aspon raz vlastnil, hlavne kvoli tomu V8 zvuku a takeho toho mam v pithizme (neriesit nejake oderky laku alebo ze to skrtnem o haluz a pod). Je to preslap vedla ? alebo ked sa najde neotrieskany na tisic krat neprevarany zachovali kus tak sa da hovorit o normalnom voze ?
Vydymit ta moze aj stary vytahany benzinak s vygrcanym katikom. Tam to mas aj s aromatickym zazitkom.
A osobne nech mi radsej zahuli 25rocny ropak ako "nezahuli" 5 rocny s vykuchanym DPF
Ak na to nenajazdíš veľké kilometre a netrápia ťa náklady na údržbu, tak benzínové to bude pecka. Len si skús, či ti nevadí, že to po ceste jazdí tak trochu svojsky. Náklady na údržbu znamená okrem spotreby aj veľa oleja nielen do motora, ale aj do prevodovky a 3 diferákov (a to sú drahé oleje). Pneu sú tiež drahé, ale keď to hodíš na celoročky, tak sa to dá.
Keď sem tam vidím jazdenku, tak mi príde drahá a zvyčajne viditelne opotrebovaná. Ak by si našiel pekný kúsok nebál by som sa ani nafty a neviem, či tam neboli aj iné benzínové motorizácie (4,0 R6 ?). 4,7 myslím vedela mať nielen 4 ale aj 5stupňový automat.
Nemá to ESP a je to zadokolka s troma samosvormi, ktoré sa postupne zatvárajú(prípadne redukcia a lock). Na snehu je to skôr zábavné ako bezpečné. Na dialnici prekvapivo pohodlné auto. Prázdne náchylné na bočný vietor a 2,7 točila skoro 3000ot. pri 130 km/h. Ale na dovolenku do Hr sa do toho dalo krásne zbaliť.