Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Vravím, je to vysoko individuálne. Som klasický motorista, ktorý o hybridoch nikdy predtým neuvažoval. Ale toto leto som sa pri bežnej limuzíne trocha zamyslel, keď prišiel čas na výmenu. A prišiel som k prekvapujúcemu záveru. Chcel som výkon, chcel som ale aj benzín, chcel som zrýchlený dvojročný odpis vo firme, jazdím pravidelne dvakrát do týždňa rovnaké trasy cca 200 km, mám možnosť nabíjať v oboch koncových bodoch trasy (doma/firma). Tak prišlo prekvapujúce riešenie. PHEV. Okrem toho tam bolo pre mňa pár ďalších argumentov, dostupnosť, skutočne veľké zľavy u môjho dealera plus spätný odkup doterajšieho auta, tona výbavy navyše oproti klasikom z tej istej rady vrátane long verzie, vstup do centier všetkých miest v EU, ktoré majú alebo budú mať obmedzenia kvôli emisným limitom. Určite som to nerobil primárne kvôli ekológii, to nie. Ale skrátka čísla nepustia, našlo si ma to. Sto ľudí, sto chutí. Zatiaľ vravím čistej elektrike nie, ale ktovie, časy sa menia a my sa meníme v nich
zihadlo 5
Zopakujem do tretice. Je to individuálne. Pýtal si sa ma, v čom vidím výhody oproti klasike. Ja som ti písal o tom, v čom ja vidím pre mňa výhody, nie pre Teba, lebo Tvoje preferencie nepoznám. Ale v pohode, chápeme sa istotne. 😊.
inak mne sa paci aj to tarraco, v com je horsi od RAV-ky?
Možno by bolo dobré sa aj spýtať, v čom je Seat horší od Toyoty? Toyota má inú pozíciu a prístup k autám, povedal by som, že aj ľudia čo Toyoty kupujú mávajú väčšinou iné očakávania od auta.
Vo všeobecnosti by mali byť Toyoty spoľahlivejšie a to v spojení s vyššou nákupnou cenou a nižším poklesom hodnoty auta motivuje majiteľov si autá dlhšie ponechať / dlhšie ich držať v prevádzke.
A inak, prechod z "normálneho" auta na SUV nastáva z akého dôvodu?
Možno by bolo dobré sa aj spýtať, v čom je Seat horší od Toyoty? Toyota má inú pozíciu a prístup k autám, povedal by som, že aj ľudia čo Toyoty kupujú mávajú väčšinou iné očakávania od auta.
Vo všeobecnosti by mali byť Toyoty spoľahlivejšie a to v spojení s vyššou nákupnou cenou a nižším poklesom hodnoty auta motivuje majiteľov si autá dlhšie ponechať / dlhšie ich držať v prevádzke.
A inak, prechod z "normálneho" auta na SUV nastáva z akého dôvodu?
Dôvod je jednoduchý, chce to skúsiť niečo iné ako je normálne auto, tak je mi jasné že Toyota bude inde oproti seatu
Seat bude lepšie jazdiť, RAVku ti možno aj skôr ukradnú Nie vážne, čo som sledoval posledného pol roka, dosť sa rozšírili krádeže Mázd a Toyot...Raviek obzvlášť...
Rozhodoval som sa medzi Rav4 a Outbackom. Po skusobnej jazde bolo rozhodnute, Outback ma jazdne vlastnosti na vyssej urovni ako Rav. Mozno by stalo za to ho zvazit
subaru je zname tym ze neprinasa moc velke novinky do aut, dost konzervativna znacka, ale zasa ked nieco prinesie tak to funguje a nieje zakaznik skusobny panak. Teda, pocul som a videl som v testoch ja som v subaru este ani len nesedel.
prave som na to cital recenziu... akoze koni dost , dojmy vyborne, zvuk ze nejaky slaby ... ale co ma uplne dostalo tak info ze TROJ VALEC... Pevne verim ze sa len recenzenti zmylili
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Tak je, pravda.
Vravím, je to vysoko individuálne. Som klasický motorista, ktorý o hybridoch nikdy predtým neuvažoval. Ale toto leto som sa pri bežnej limuzíne trocha zamyslel, keď prišiel čas na výmenu. A prišiel som k prekvapujúcemu záveru. Chcel som výkon, chcel som ale aj benzín, chcel som zrýchlený dvojročný odpis vo firme, jazdím pravidelne dvakrát do týždňa rovnaké trasy cca 200 km, mám možnosť nabíjať v oboch koncových bodoch trasy (doma/firma). Tak prišlo prekvapujúce riešenie. PHEV. Okrem toho tam bolo pre mňa pár ďalších argumentov, dostupnosť, skutočne veľké zľavy u môjho dealera plus spätný odkup doterajšieho auta, tona výbavy navyše oproti klasikom z tej istej rady vrátane long verzie, vstup do centier všetkých miest v EU, ktoré majú alebo budú mať obmedzenia kvôli emisným limitom. Určite som to nerobil primárne kvôli ekológii, to nie. Ale skrátka čísla nepustia, našlo si ma to. Sto ľudí, sto chutí. Zatiaľ vravím čistej elektrike nie, ale ktovie, časy sa menia a my sa meníme v nich
Takze u mňa v podstate nepouzitelne. Vyhody.
😉
Zopakujem do tretice. Je to individuálne. Pýtal si sa ma, v čom vidím výhody oproti klasike. Ja som ti písal o tom, v čom ja vidím pre mňa výhody, nie pre Teba, lebo Tvoje preferencie nepoznám. Ale v pohode, chápeme sa istotne. 😊.
Možno by bolo dobré sa aj spýtať, v čom je Seat horší od Toyoty? Toyota má inú pozíciu a prístup k autám, povedal by som, že aj ľudia čo Toyoty kupujú mávajú väčšinou iné očakávania od auta.
Vo všeobecnosti by mali byť Toyoty spoľahlivejšie a to v spojení s vyššou nákupnou cenou a nižším poklesom hodnoty auta motivuje majiteľov si autá dlhšie ponechať / dlhšie ich držať v prevádzke.
A inak, prechod z "normálneho" auta na SUV nastáva z akého dôvodu?
Vo všeobecnosti by mali byť Toyoty spoľahlivejšie a to v spojení s vyššou nákupnou cenou a nižším poklesom hodnoty auta motivuje majiteľov si autá dlhšie ponechať / dlhšie ich držať v prevádzke.
A inak, prechod z "normálneho" auta na SUV nastáva z akého dôvodu?
Dôvod je jednoduchý, chce to skúsiť niečo iné ako je normálne auto, tak je mi jasné že Toyota bude inde oproti seatu