Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Nechcel som Ti priamo napisat, ze ta Tvoja rada do zivota je poriadna sprostost, kedze to urcite vies dobre aj sam (teda chcem tomu verit).
P.S. Ako tak zistujem zo sirokeho okolia, ze ako ludia pristupuju k udrzbe, tak ten co kupi moje auto bude velmi vdacny za to, v akom stave ho dostane. Väcsina to vlastne ani nedokaze docenit.
nechcel som sa k tomu vracat, ale polopate povedane, videl som nemeneny filter v nadrzi a bol ako novy. Mechanik mi to zo skusenosti potvrdil, a cela moja rada bola vztiahnuta na prispevok, ktorym sa koncila. Nemas dovod menit palivovy filter (benzin), kym to ide bez problemov.
Trosku si to pritiahol za vlasy a prirovnal k meneniu bezneho spotrebneho materialu/kvapalin, ktorym filter v nadrzi vsak nie je. Tie veci menim samozrejme pravidelne, obhliadka vzdy pri prezuvani kolies, ked je potreba castejsie. Mam to stastie, ze na jamu/zdvihak viem ist kedy chcem a obhliadka tiez. Interval na motorovy 10 tis, v automate 50tis, brzdy podla opotrebenia. Tiez si myslim, ze kupca po mne ma vystarane, aspon co sa udrzby tyka.
Raz som musel menit filter pre vyzrazany parafin. Po natankovani po par sto metroch zacalo auto trhat a neslo do otacok dusilo. Islo len velmi pomalou jazdou. Najskor ma oblial pot ze som natankoval miesto benzinu naftu cesta hned za kamaratom do servisu a vravi mi ze len filter vymenime ze ho upchalo.
V nadrzi som mal 95ku E5 a natankoval som vtedy "novinku" E10. Akurat sa to vtedy menilo a nevsimol som si to. Ci to ma suvis netusim ale udialo sa to hned po tom tankovani.
....presne preto pôjde do nového vehiklu len 100oktan OMV, aj keď ten motor má v pohode zobrať E10äbenzín). Čo mám skúsenosť s naftou na OMW, tak tá lepšia pri 300hp a 750Nm, mala lepšiu spotrebu o skoro o jeden liter, ako obyčajná, a to úplne dorovnalo cenu. Auto má najazdené 350+tisíc, sériové turbo. Podľa mňa je palivo na Shell celkom veľký shit...
3x údržba rodinného vozového parku: hĺbková dekontaminácia laku, clay, strojné leštenie, keramika…produkty Turtle Wax Ceramic Wax sa naozaj osvedčili…nízka cena, jednoduché userfriedly použitie… Civic ak tepovanie interiéru...použité produkty: aktívna pena Cleantech, odstraňovač náletovej hrdze Meguiar's Iron Removing Spray "Clay", odstraňovač asfaltu a živíc Autoglym Tar remover, clayovacia rukavica+Autoglym Quickdetailer, strojné leštenie s leštenkou Hybrid Ceramic Turtle Wax (dosť pomaly uberá, treba trpezlivosť a neponáhľať sa, inak super, málo prachu atď), odmastnenie IPA, keramika- Hybrid Ceramic Turtle Wax (jednoduchá aplikácia a rozleštenie), umývanie so šampónom Hybrid Ceramic Turtle Wax (moc nepení, ale dobre lubrikuje, aj tak radšej mám môj overený Chemical Guys Glossworkz), na dosušenie pri utieraní Hybrid Ceramic Wet Wax (ten je výborný). Takýto setup by mal vydržať rok, som veľmi zvedavý. Hĺbka lesku a odpudzovanie vody je excelentné, auto sa následne veľmi jednoducho čistí a ostane dlho čisté, keďže sa špina na ten mega klzký povrch nevie poriadne usadiť...
btw. tiez uz skoro rok pouzivam turtle wax hybrid ceramic a udrzba je po aplikacii velmi jednoducha, nastriekam iba intenzivnu penu a po cca minute vystriekam osmotickou vodou, staci utriet a ako nove, plati aj pre cintorin na prednej maske
aplikoval som to aj na skla cca pred 2 mesiacmi a tento vikend pocas prietrze na dialnici prekvapil stale pretrvavajuci efekt tekutych stieracov
btw. tiez uz skoro rok pouzivam turtle wax hybrid ceramic a udrzba je po aplikacii velmi jednoducha, nastriekam iba intenzivnu penu a po cca minute vystriekam osmotickou vodou, staci utriet a ako nove, plati aj pre cintorin na prednej maske
aplikoval som to aj na skla cca pred 2 mesiacmi a tento vikend pocas prietrze na dialnici prekvapil stale pretrvavajuci efekt tekutych stieracov
viac oktanovy benzin davat nema velmi zmysel. Teda do motora konstruovaneho na napr. na 95 nema zmysel davat 100-ku. A vyssie oktanove cislo neznamena ze benzin je "silnejsi".
Ja už nejaký ten rok dávam 100-ku, mám staršie auto (aj keď by malo zvládnuť aj E10) a som schopný plnú nádrž páliť niekoľko mesiacov (čo pri E10 tiež nie je ideálne)
Kúp si odstraňovač hmyzu a takú porovitu hubku - ale len na sklo, nie na lak. Keď si to nechal dobre zapiecť, tak to potom ide takto ťažko a niekedy už pomôže len prelestit, lebo sa s tým inak neoplatí babrat.
Tak lak pojde aj tak na prelestenie. Par dni sa striedala repka na poli s dazdom a potom tyzden horucavy, lak je uplne drsny na chytenie. Ale to nie je az tak dolezite ako to, ze cez sklo uz skoro nevidim
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
P.S. Ako tak zistujem zo sirokeho okolia, ze ako ludia pristupuju k udrzbe, tak ten co kupi moje auto bude velmi vdacny za to, v akom stave ho dostane. Väcsina to vlastne ani nedokaze docenit.
Trosku si to pritiahol za vlasy a prirovnal k meneniu bezneho spotrebneho materialu/kvapalin, ktorym filter v nadrzi vsak nie je. Tie veci menim samozrejme pravidelne, obhliadka vzdy pri prezuvani kolies, ked je potreba castejsie. Mam to stastie, ze na jamu/zdvihak viem ist kedy chcem a obhliadka tiez. Interval na motorovy 10 tis, v automate 50tis, brzdy podla opotrebenia. Tiez si myslim, ze kupca po mne ma vystarane, aspon co sa udrzby tyka.
V nadrzi som mal 95ku E5 a natankoval som vtedy "novinku" E10. Akurat sa to vtedy menilo a nevsimol som si to. Ci to ma suvis netusim ale udialo sa to hned po tom tankovani.
Odvod vody:
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
aplikoval som to aj na skla cca pred 2 mesiacmi a tento vikend pocas prietrze na dialnici prekvapil stale pretrvavajuci efekt tekutych stieracov
kokso, nechceš aj moje dve spraviť ? mne sa to nechceeeeee
aplikoval som to aj na skla cca pred 2 mesiacmi a tento vikend pocas prietrze na dialnici prekvapil stale pretrvavajuci efekt tekutych stieracov
to máš ten v rozprašovači ?
Ono najväčší problém je si nájsť čas, jedno auto je tak na dva dni roboty. Určite bude nejaké detailingové štúdio aj vo Zvolene
Je to tento: https://www.doplnkydoauta.sk/ochrana-keramicka-hybrid-ceramic-turtle-wax-500ml
Ja už nejaký ten rok dávam 100-ku, mám staršie auto (aj keď by malo zvládnuť aj E10) a som schopný plnú nádrž páliť niekoľko mesiacov (čo pri E10 tiež nie je ideálne)
Podobne, na servis a takéto umývanie raz ročne mám ľudí nech mu slúžia
ano, iba ten v rozprasovaci pouzivam