"Zakrutu co by ma prekvapila uz par rokov nepoznam" ... hovorí si 15 z 10 vodičov, ktorí sa vyrúbu v zákrute ...
skôr vodiči čo netušia kam letia.. hovorím že jazdím so zapnutým waze.. tá mapa ti dosť napovie aká zákruta ťa čaká a keďže to mám na displeji auta mám to stále v zornom poli
Francisek klobúk dole že si si našiel čas to riešiť až takto je mi jasné že na 99% sa chlapík nezmení...ale malilinká šanca tam je že si uvedomí akú blbosť urobil..
Zakrutu co by ma prekvapila uz par rokov nepoznam odkedy som zacal jazdit s waze a pouzivam ho vazne ori kazdej jazde tak vcelku pekne vidim aka zakruta ma caka
Ano, to funguje a hlavne za zhorsenej vidielnosti je to dobra pomocka. Len dufam ze vies ze rovnako ako teba neprekvapi zakruta, ani nikoho neprekvapi kde sa nachadzas ako rychlo ides a kam smerujes. Lebo presne tie data waze stale odosiela. Uz by to konecne mohli zacat pouzivat na vystavovoanie pokut, je to rovnako presne ako zonove meranie a vobec to nevyzaduje investicie. Len upravu legislativy. Pripadne ked niekto ujde z miesta nehody.
Spolujazdec na rallye ta navádza, aby si mohol prejsť zákrutou co najrýchlejšie. To asi nie je pripad toho, čo chlapci opisujú, nebavíme sa o pretekaní a o uzavretej trati.
No myslím,že je postavené na hlavu aby niekto podla navi prechádzal zákrutou, to ani nie je účel navigácie. Neviem si to predstaviť, mrknem na obrazovku a rozhodnem sa ísť 40,60,120...?
Neprechadzas zakrutou podla navi, ale pripravis sa na zakrutu podla navi; za mna to je tiez uzitocna ficura. Napriklad ked pred sebou vidim zakrutu a nevidim aka je tiahla/ostra, mrknem tam a viem, ci si rovno podradim na dvojku, aj mozem jemne prisposobit najazdovu rychlost (nie na konkretne cislo, ale uz to mam odsledovane cca). Aj za mna je to prakticka vec ktoru vyuzivam.
zakruta moze zacinat ako otvorena aby sa vzapati cesta stocila o 270 stupnov - bez navigacie to na zaciatku zakruty nevies a potom musis dobrzdovat v zakrute. S navigaciou vies co ta caka a vidis ze povodnou rychlostou by si tou zakrutou aj tak nepresiel, tak si pribrzdis rovno viac...
Tento príspevok vyhodnotili používatelia ako nekvalitný alebo ofenzívny, a preto sa nezobrazuje visibility
Nie, vážne ma to zaujíma. Ved brzdenie a akcelerácia je o plynulosti prejazdu, aku apku na to používate?
A niekedy neviem, či nechať klímu alebo otvoriť okno, ktorá apka by mi pomohla?
Ale mladenci; nikto tu netvrdi, ze jazdi iba pozerajuc na Waze. Tiez nikto netvrdi, ze bez toho je jazda nemozna. Len ze je to informacia navyse, s ktorou mozes uzitocne nalozit.
Je to velmi uzitocne na okreske ktoru nepoznam, dvojnasobne v noci na okreske ktoru nepoznam a trojnasobne na horskom priechode v noci ktory nepoznam. Na dialnici je to samozrejme takmer zbytocne. Ale vtipne je, ze to tu hejtuju ti, co to zjavne nikdy ani nevyskusali a teda nevedia o tom vobec nic. Zasadne to zvysuje bezpecnost kedze clovek vie dopredu, ze pride zakruta, aj ked ju este ani nevidno. Tym padom vie napr. zacat brzdit motorom v case, kedy by bez mapy este ani netusil, ze nejaka zakruta bude a teda by drzal nohu na plyne alebo mal tempomat. Cize to vlastne moze aj prispiet k nizsej spotrebe / emisiam a nizsiemu opotrebeniu brzd. Samozrejme za predpokladu, ze tu mapu niekto nepouziva ako spominaneho navigatora v rally. Vtedy to prispeje k vyssej spotrebe / emisiam a vyssiemu opotrebeniu brzd. Ale bezpecnost to zvysi aj v tomto pripade.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
skôr vodiči čo netušia kam letia..
Francisek klobúk dole že si si našiel čas to riešiť až takto
Ano, to funguje a hlavne za zhorsenej vidielnosti je to dobra pomocka. Len dufam ze vies ze rovnako ako teba neprekvapi zakruta, ani nikoho neprekvapi kde sa nachadzas ako rychlo ides a kam smerujes. Lebo presne tie data waze stale odosiela. Uz by to konecne mohli zacat pouzivat na vystavovoanie pokut, je to rovnako presne ako zonove meranie a vobec to nevyzaduje investicie. Len upravu legislativy. Pripadne ked niekto ujde z miesta nehody.
Prosim, vysvetli mi tu logiku. Čo vyplýva z toho, ze "vieš, aká zakruta ťa čaká"? Že do nej vojdeš rýchlejšie, než ako keby si ten Waze nemal?
Tiež niekedy takto jazdím, že si na pristrojovke prepnem na mapu.
A niekedy neviem, či nechať klímu alebo otvoriť okno, ktorá apka by mi pomohla?
No a ta navy slúži na elimináciu vyplašenia 😉