Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Mal som 1.4 d4d combi 2014, miesta tam bolo v pohode a to mám 2 metre, teraz mám Corolla ts hybrid a tam mám už vzadu problém s priestorom nad hlavou lebo zadná sedačka je vyššie kvôli baterke...
Pre zaujimavost, co ho vedie k tomu po dvoch Yarisoch zmenit zanovneho Yarisa za velku RAVku? Zvlast teraz, ked vypluli prekvapivo priestranny Yaris Cross, ktory ma aj stvorkolku.
Deemax, vedel si tam za teba v tom Aurise niekto sadnut?
Vdaka za link, popozeram. Hladam nieco spolahlive a tato toyotka sa tak tvari, tu to potvrdzujete, to co som uz cital a pocul tiez, tak uz len trafit dobry kus.
Mam este Multivan, ktory predavam, takze stiesnene mi bude uplne ale ze uplne vsetko 😂
Luja, mozes pozriet aj Civic 2015-2016 1.8i. Citelne priestrannejsie, lepsia ergonomia. Akurat ich ludia zvyknu az prilis cenit. Neviem, ake mas poziadavky na kufor, ale Civic ho ma slusny uz v hatchbacku (snad najvacsi v triede).
Kufor taky vacsi potrebujem, klietka pre psa,alebo bicykle, ruksaky, sem tam dake kraviny na chatu... najcastejsie chodime dvaja, takze daky priestor za mnou ma netrapi, este som nesedel v aute kde by som nemal sedacku skoro na doraz.
Topka asi bola pred par rokmi ked sme sli fabiou 1 do Ciernej hory, tam si to museli za mnou pravidelne striedat 😂
Honda sa mi ale moc nepaci, ale vdaka za tip, skusim to pozriet
LuJa Ja mam Auris 1.6 2019 (FL) od nova, 70.000km bez akejkolvek poruchy, aj ked to nie je velmi smerodajne. Motor bezproblemovy, treba sa hrat s otackami, chyba tomu krutiak. Mimo mesto je pekna spotreba, kombinovanu mam 6,4l/100km. Podvozok je velmi fajn. Co sa tyka miesta, 4 obsedia ok, piati vobec - je to uzke. Kufor neohuri ani neurazi, ja mam hatchback, nikdy sme problem nemali, ale zase cement a stavebne naradie tam nevozim . Co ma sklamalo, je kvalita spracovania interieru (najcastejsie je vrzganie vodicovej sedacky, ale to sa da vyriesit za 20 min, uz som si to robil), tvrde plasty sa ozvu v zime. Infotainment 0 bodov.
Ked som kupoval, prioritou bol atmosfericky benzin - mal som 3 kandidatov -Mazda3 2.0 , Civic 1.8 a Auris. Najviac som bol prikloneny k Civicu - ak sa aj nejaky objavil, cena ustrelena, Mazda detto. Toyoty isli nejak po 13-14k, za 16k som kupil skladovku s druhou najvyssou vybavou, nebolo o com. Suma sumarum, s autom som spokojny, ucel plni, nekazi sa.
Pre zaujimavost, co ho vedie k tomu po dvoch Yarisoch zmenit zanovneho Yarisa za velku RAVku? Zvlast teraz, ked vypluli prekvapivo priestranny Yaris Cross, ktory ma aj stvorkolku.
optimalizacia miesta v garazi ma teraz 2, jedno na dlhe cesty a drobca do mesta.... Rav4ka by mala mat nizku spotrebu v meste a aj na dialnici pohodlna
optimalizacia miesta v garazi ma teraz 2, jedno na dlhe cesty a drobca do mesta.... Rav4ka by mala mat nizku spotrebu v meste a aj na dialnici pohodlna
Tiež som menil Yaris za RAV4 a nepríde mi na tom nič divné. Jednoducho väčšie a praktickejšie auto, do ktorého sa zmestí viac, odvezie viac, navyše pohodlnejšie. Pritom nárast spotreby nepatrný.
Topka asi bola pred par rokmi ked sme sli fabiou 1 do Ciernej hory, tam si to museli za mnou pravidelne striedat ?
Mame Aurisa generaciu predtym (2009 a par 100km aj 2010 hybrid) a sedacka - chrbtova cast je uplne nanic. Teda ak mas 2m, a si aspon trochu maco. To bocne vedenie nemam na rebrach, ale pod nimi, takze ked sa trochu zosuniem, tak ma to auto pri dlhych cestach "natahuje" - neviem sa opriet tak ako by som potreboval, lebo som zaseknuty na tych bocnych blbostiach.
Mame tam 1.6 benzin 97kw. Na papieri OK, ale realne mas ten vykon az pri 6000 otackach a tusis ako casto sa do tychto vysin to auto dostane - od 97kw som pri takom malom aute cakal o dost viac.
z konstrukcneho hladiska nevzbudzuje doveru v material tak vysoky vykon z tak maleho motora - kubatury, konstrukcie. Samozrejme hviezde sa da verit , ale bude to na ukor servisnych intervalov, moznych poruch dalsich veci (ihned po zaruke ). Idealne z tohto pohladu sa javi velkoobjemovy motor s porovnatelnym vykonom, co sa ale nepaci zelenym a nasledne legislative. Vid USA, ktore toci "big block, small block" inak nastavene kompresne pomery, tj. defacto neznicitelny motor po konstrukcnej stranke
Kristina Ideálne NA motor, 85HP/l a aspoň 6l objemu Ale vážne, nejde to takto zovšeobecniť. Záleží od konštrukcie, tolerancií, kvality použitých zliatin a komponentov, (ne)použitia kovaných dielov, či má/nemá turbo/kompresor, a x ďalších vecí, nie som inžinier. Sú motory s litrovým výkonom 70-80HP čo sa rozsypú po 100kkm A zase Honda robila dobrých 20-25r dozadu 2l motory s cca 250HP a boli pomerne spoľahlivé.
Ono sa to asi predáva, ale vo mne osobne vyvolávajú maximálnu nedôveru nové motory s litrovým výkonom 180HP zvlášť keď sa vo výrobe posledné roky šetria náklady snáď všade, v automotive zvlášť. Ale k tomu výrobcov dotlačila zelená lobby EU, downsizing, emisné normy atď. Kamarát robil na vysokom poste v jednej automotive fabrike a neveril som mu z čoho a akej kvality sa dnes dokáže vyrobiť a predať zákazníkovi.
Ale meniť auto každé 3r. za nové tak mi je to asi jedno.
Mame Aurisa generaciu predtym (2009 a par 100km aj 2010 hybrid) a sedacka - chrbtova cast je uplne nanic. Teda ak mas 2m, a si aspon trochu maco. To bocne vedenie nemam na rebrach, ale pod nimi, takze ked sa trochu zosuniem, tak ma to auto pri dlhych cestach "natahuje" - neviem sa opriet tak ako by som potreboval, lebo som zaseknuty na tych bocnych blbostiach.
Mame tam 1.6 benzin 97kw. Na papieri OK, ale realne mas ten vykon az pri 6000 otackach a tusis ako casto sa do tychto vysin to auto dostane - od 97kw som pri takom malom aute cakal o dost viac.
mám 187cm, maco niesom, skôr chrt, len mám dlhšie nohy
no uvidím, chcel by som niečo pohodlnejšie aj na dlhšie trasy, nie len sa pocukávanie sa.
a na ten výkon som zvedavý, že čo to bude za zázrak, nachodil som na atmosferickej SDI fabke ktorá mala 60koní pomerne dosť a aj dosť často rezala cez 4tis otáčok.. na 2t multivane so 140 konmi to tiež nebola žiadna raketa, ale tak turbo potlačí.
Ako zatiaľ na papieri cena - výbava - všade omieľaná spoľahlivosť my ten auris vychádza najlepšie, uvidím kde nakoniec skončím. Za Mulťákom mi bude smutno, ale potrebujem pohnúť hypotékou, kvôli plánovanej kúpe domu.. takže hľadám niečo lacnejšie.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Deemax, vedel si tam za teba v tom Aurise niekto sadnut?
Mam este Multivan, ktory predavam, takze stiesnene mi bude uplne ale ze uplne vsetko 😂
Topka asi bola pred par rokmi ked sme sli fabiou 1 do Ciernej hory, tam si to museli za mnou pravidelne striedat 😂
Honda sa mi ale moc nepaci, ale vdaka za tip, skusim to pozriet
Ked som kupoval, prioritou bol atmosfericky benzin - mal som 3 kandidatov -Mazda3 2.0 , Civic 1.8 a Auris. Najviac som bol prikloneny k Civicu - ak sa aj nejaky objavil, cena ustrelena, Mazda detto. Toyoty isli nejak po 13-14k, za 16k som kupil skladovku s druhou najvyssou vybavou, nebolo o com. Suma sumarum, s autom som spokojny, ucel plni, nekazi sa.
optimalizacia miesta v garazi
A čo spojenie 2.0" a 360Hp? Keď už teda fandíme trojcípej hviezde
Tiež som menil Yaris za RAV4 a nepríde mi na tom nič divné. Jednoducho väčšie a praktickejšie auto, do ktorého sa zmestí viac, odvezie viac, navyše pohodlnejšie. Pritom nárast spotreby nepatrný.
Ked uz, netrocharme: 2.0 l/421 HP
https://www.auto-data.net/en/mercedes-benz-a-class-w177-amg-a-45-s-421hp-4matic-dct-37419
Mame Aurisa generaciu predtym (2009 a par 100km aj 2010 hybrid) a sedacka - chrbtova cast je uplne nanic. Teda ak mas 2m, a si aspon trochu maco. To bocne vedenie nemam na rebrach, ale pod nimi, takze ked sa trochu zosuniem, tak ma to auto pri dlhych cestach "natahuje" - neviem sa opriet tak ako by som potreboval, lebo som zaseknuty na tych bocnych blbostiach.
Mame tam 1.6 benzin 97kw. Na papieri OK, ale realne mas ten vykon az pri 6000 otackach a tusis ako casto sa do tychto vysin to auto dostane - od 97kw som pri takom malom aute cakal o dost viac.
180HP/liter
Rovnaká blbosť ako tá Fabia ak nie väčšia
Ono sa to asi predáva, ale vo mne osobne vyvolávajú maximálnu nedôveru nové motory s litrovým výkonom 180HP zvlášť keď sa vo výrobe posledné roky šetria náklady snáď všade, v automotive zvlášť. Ale k tomu výrobcov dotlačila zelená lobby EU, downsizing, emisné normy atď.
Ale meniť auto každé 3r. za nové tak mi je to asi jedno.
Mame tam 1.6 benzin 97kw. Na papieri OK, ale realne mas ten vykon az pri 6000 otackach a tusis ako casto sa do tychto vysin to auto dostane - od 97kw som pri takom malom aute cakal o dost viac.
mám 187cm, maco niesom, skôr chrt, len mám dlhšie nohy
no uvidím, chcel by som niečo pohodlnejšie aj na dlhšie trasy, nie len sa pocukávanie sa.
a na ten výkon som zvedavý, že čo to bude za zázrak, nachodil som na atmosferickej SDI fabke ktorá mala 60koní pomerne dosť a aj dosť často rezala cez 4tis otáčok.. na 2t multivane so 140 konmi to tiež nebola žiadna raketa, ale tak turbo potlačí.
Ako zatiaľ na papieri cena - výbava - všade omieľaná spoľahlivosť my ten auris vychádza najlepšie, uvidím kde nakoniec skončím. Za Mulťákom mi bude smutno, ale potrebujem pohnúť hypotékou, kvôli plánovanej kúpe domu.. takže hľadám niečo lacnejšie.