Pri vacsej rychlosti mi vybruje zadne koleso.
Potrebujem zhruba 6g zavazie na jednu stranu, kedze na druhu stranu pouzijem odrazku do vypletu.
Jedine asi pouzitelne zavazie co som nasiel bolo toto
http://www.tenisservis.sk/index.php?route=product/product&path=63&product_id=717.
Neviete o niecom co by sa dalo pouzit ako zavazie?
Meral som to pomocou plasteliny tak ako v tomto videu
Diky za radu
podla jedneho videa som skusil oproti ventilu prilepit nejake 2€ mince a trochu sa to zlepsilo ale nie je to 100%. Maju niekde v servise vyvazovacku na bike kolesa? na auto som videl
Niektore naboje maju celkom natesno nainstalovane priemyselne loziska a koleso je v smere otacania celkom tuhe. Velkarat aj silno dotiahnuta oska vie "zablokovat" volne otacanie v pripade ze su zle vyrobenevole alebo zle nasadene loziska. V idealnom pripade pred vyvazenim by mal ventil by mal na kolese fungovat ako kyvadlo a postupne zmensovat drahu az kym sa nezastavi v dolnom/najtazsom bode
Pre statické vyvažovanie by som navrhol nejaký doplnok nahradzujúci osku. Ten by mal jemné ložiská s malým odporom, či už hrotové, alebo podobné. Takto to riešia napríklad modelári pri vyvažovaní vrtúľ.
https://www.peckamodel.sk/kav0212-hridel-na-vyvazeni-vrtuli
https://ae01.alicdn.com/kf/S7c889ef4d9a94a54a2a8ff7bf408aa86b.jpg
A este Scarinko..ak za jazdy citis vibracie, skorej by som pozrel ci plast nehadze, resp nema hrb. Vyvazenost, resp nevyvazenost kolies je radovo velmi mala na to aby si ju citil pri jazde... Dalsou moznou pricinou (galuska) je stuhnuty tmel vo vnutri... mal som jednu galusku, na volno sa krutile pekne ale za jazdy bole taka nepredvidatelna, a ked som na druhej jazde dostal defekt, tak som ju rozstrihol a vo vnutri bol na troch miestach sthunuty tmel - vzdy inej sedej farby, a samozrejme ze na jednej polovici..
https://autodielybremax.sk/pneuservis/vyvazovacie-zavazia/motocykle
Galuska je rovnomerne vyrobena po celom obvode, ventil je ta asymetria ktoru sa snazia kompenzovat vyrobcovia rafikov. Zvlast pri rafikoch s vysokym profilom kde sa musia davat nadstavce sa to kompenzuje platmi karbonu navyse (zvnutra ale !)
Jasné, že to naslepo nevyvážia k dokonalosti. To či tam bude/nebude predlženie je zrejmé z konštrukcie už vopred.
hlinik ma mernu hmotnost 2,75 gr/cm3, uhlikovy kompozit 1,7 gr/cm3... ak by niekto vyrobil nadstavce na ventil z uhlika (ak vobec, lebo zavity v karbone su problem) tak vahovy rozdiel na takto malej suciaske bude odhadom možno 0,2 gr.