Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftKice napísal:
Ixnay Keď čítam, čo vetko si skúsil, tak nadobúdam dojem, že len hľadáš výhovorku, aby si nemusel ísť von a šliapať do pedálov :-)


No myslim ze do nich sliapem uz dost ale praveze uz by som rad prevetral uz aj Fulla, ale vzhladom na moj sucasny vyskovy profil, ktory momentalne sliapem a zjazdujem to bez dobrej prednej brzdy moc nejde.

Tu masaznu pistol som vyskusal len raz, praveze by to mohlo mat dobry efekt na uvolnenie bublin ale ktovie, mozno nie..po servise prasata budem mozno mudrejsi.. Nechce sa mi po 42e pake kupovat este aj novy strmen..
21.03.2025 - 12:27:08
01
trial Áno, jednoduchý test by dal odpoveď.
Ale jednak sa nenudím, omentálne pracujem za kompom a občas si odskočím do iného okna a druhá vec je, že nemám vibrátor. Hadičku mám, olej mám, bublinu požičiam od susedy.
21.03.2025 - 12:30:06
00
Šak požičaj od tej istej susedy 😉
21.03.2025 - 12:48:35
02
Tak vidis.Vsetko mas po ruke :)
21.03.2025 - 12:54:54
01
Používate niekto takýto zázrak? Prestalo ma baviť platiť za dm kotúče, ale ako som to montoval tak ma zneistilo, že tie výstupky cez ktoré sa celá torzná sila prenáša na dm úchyt sú súčasťou jednomaterialoveho odliatku. Je to 6x2mm čínskeho duralu, pevnosť v strihu ani nechcem odhadovať... Tie "značkové" sú urobené inak?

Prílohy:

PXL_20250322_163358807.jpg
PXL_20250322_163358807.jpg 218.11 KiB thumb_up0thumb_down

22.03.2025 - 17:58:23
00
no, a mame hotovo..co opravil si to? Nie do*ebal som to nakomplet..

Jeden srob na prasati uplne v pohode druhy ani nahrievanie ani nic..

Potom este zistim ze srobik co drzi ovladanie teleskopky sa tiez zapiekol..pritom som ho daval hore dole vo stvrtok..ci som moc dotiahol..neviem ale mal som co robit aby som ho vysroboval..

A bonus rozpadol sa mi mini zveracik..

Sice som zabil vela casu..ale zato..som toho aj dost dodrbal..a to sa vyplati.

Prílohy:

20250322_173159.jpg
20250322_173159.jpg 112.63 KiB thumb_up0thumb_down

20250322_173347.jpg
20250322_173347.jpg 111.07 KiB thumb_up0thumb_down

20250322_174834.jpg
20250322_174834.jpg 148.06 KiB thumb_up2thumb_down

22.03.2025 - 18:20:42
16
Navadí. Daj si čaj na ukľudnenie a potom nájdeš riešenie:
https://www.facebook.com/share/r/18bhKQnED2/
22.03.2025 - 18:50:01
11
Tiež som ti chcel napísať, že daj si pozor na tie skrutky. Tiež sa mi podarilo jednu povoliť a na druhej mi len vylámalo ten vnútorný torx a tam som skončil. Ale ja som chcel strmeň len tak pozrieť čo a ako - netrebalo na ňom robiť servis. Chcel som len pozrieť, že keď by bolo potrebné robiť servis - čo potom.... :)
22.03.2025 - 18:55:27
01
mal si ist najprv von sa unavit, mal by si menej sily. mna caka nutne vidlica (uz aj tak je neskoro, ale co uz) - uz dnes som z toho nervozny :-D keby tak slo vsetko ako na instruktaznych videach ...
22.03.2025 - 19:03:40
01
Hlavu hore! Doje8at zvladne každý, ti lepší sa poučia😉
22.03.2025 - 19:21:15
01
No nebol som veru velmi nadseny po vcerajsku ale pojazd na biku zas vylepsil naladu, rozmyslam ze zoberem novu brzdu z deutchlandu a s touto sa skusim este hrajkat tak ze postupne pojednom vytlacim piesty a ocistim.. ale nie dnes, nie dnes..
23.03.2025 - 09:33:56
00
Strmeň nemusíš rozobrat aby si vytlačil piesty. Blokmi jednu stranu vytlač opačnú. Vyčistí bez vybratia gumiciek ,zloz a rovnako opačnú stanu.
Nato aby si našiel prasknutý piest to stačí a bude ti jasne a hol van a kutya elásva.
23.03.2025 - 10:10:19
02
Vyskusam rs955i , inac som vyskusal povolit vsetky sroby na ostatnych strmenoch, a vsetky sli (3 kusy). Na jednom som sice prekrutil vnutro drziaku bit srobovaku ale s parktool mini racnickou som to nakoniec dal... povoloval som priamo na biku, je tak lepsia paka, clovek vie aj na ten srob kolmo zvrchu tlacit.

Cize na tomto nestasnom jednom som asi len isiel trocha zo strany a vdaka tomu som to strhol.. inak ten srob je hrozny ten vyrez je plytky skoseny a aj spravna velkost torxu tam ma hned volu..
23.03.2025 - 11:29:41
00
Mno chlapci mam jednu teoriu a privitam vase nazory.
Moja hypoteza je, ze zly chod brzdy sposobila rozperna pruzina od galferu.
Kupoval som take nove balenie, vid foto, a tie pruziny k tomu su dost tuhe a hodne roztiahnute vid foto.

Dovod na to mam taky, ze som teraz menil platnicky po 4tisic km na novej prednej brzde, ktora pred vymenou mala chod a kusala tak jak sa mi to paci. Vybral som zjazdene platne, vycistil co najviac piesty, dal lievik, zatlacil a reku buchnem tam tie galfery z tej predoslej prednej rozobratej brzdy aj s tou ich pruzinkou..mackam mackam, bublinky, chod nic moc..samozrejme to robim pred vyjazdom..tak netrpezlivy..vytocil som tocitko na max nech to ako tak zabera, ale spravalo sa to ako ta stara brzda zaberalo to velmi neskoro, a dala sa napumpovat a vtedy zas zabera dost skoro..cize cele zle... ale odjazdil som tak vcerajsok.

Nasraty, vrta mi to v hlave, sak to neni mozne... co ked ta pruzinka to robi.. dojdem domov, vyberem galfer pruzinu, nahodim povodnu, a hla takmer super chod, ziadne pumpovacky..tocitko dam niekde do polovice a pekne zabera.

Dosla mi teraz uplne nova predna brzda z Deutchlandu tak, svoju hypotezu otestujem. Su tam origo resin platne s klasickou pruzinou, tak to skusim nahodit, odvzdusnit a potom vyskusam dat Galfer pruzinu.

Prílohy:

20250331_223406.jpg
20250331_223406.jpg 152.01 KiB thumb_up0thumb_down

Komentár súboru: vlavo origo , vpravo galfer
20250331_223538.jpg
20250331_223538.jpg 130.47 KiB thumb_up0thumb_down

01.04.2025 - 13:07:51
00
Keď zašróbuješ točítko na doraz, na niektorých brzdách spôsobí, že kvapalinu nepretlačíš zo strmeňa do expanzky, piest uzavrie prepúšťací otvor.
01.04.2025 - 13:35:11
00
keyboard_arrow_up