Lokalizácia
Formulár sa odosiela
5300 myslim som videl ze predava/la Kristina resp Werk :)
aktualny kurz uz nie je taky ako v decembri ale to je irelevantne
http://www.werk.bike/?fbclid=IwAR24HRgxOpoyhSgMl3SNvMpylz-jKUGt7mSc1gCX7nSy_hw_IWF2d1vKFLY

Prílohy:

ripley.PNG
ripley.PNG 117.76 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 09.09.2022 - 09:45:47
00
Boli casy,onehda😀a este rocik predtym predavala M kovy ramik za top cenu 2.25k€,takmer mi pristal v garazi.Nevadi splnil som si sen neskor hoci len hlinikovym Ripmom.
Zobraziť komentár 09.09.2022 - 09:56:52
00
mne by stacil aj ram samotny a zvysok by som si uz pozhanal ale tak aj ten stoji s tlmicom 3600 ci je uz cez čáru :)
Zobraziť komentár 09.09.2022 - 10:25:32
00
Momentalne tradeinn.com 3,5k ram, ale to uz je dnes "normalne" ?, yeti 4,4k (na kashime), special cca 5k, revel 4-4,7k, santa cca 4k.
Vo februari yeti sb115 na b24 v akcii ram 3300 (model 21), model 22 bol za 4k, teraz uz stoji 22ka 4,4k
Zobraziť komentár 09.09.2022 - 10:32:00
01
Co je na tom rame take "speci" ze stoji 5k?
Zobraziť komentár 09.09.2022 - 10:44:07
00
Neostáva len začať motať ten carbon podomácky :D , ako kedysi Krutor Hrotor.
Zobraziť komentár 09.09.2022 - 10:45:21
00
arrow_leftChrisdb napísal:
Co je na tom rame take "speci" ze stoji 5k?


dopyt trhu
Zobraziť komentár 09.09.2022 - 10:46:23
02
arrow_leftscarinko napísal:
mne by stacil aj ram samotny a zvysok by som si uz pozhanal ale tak aj ten stoji s tlmicom 3600 ci je uz cez čáru :)


To by bol drahy lapac prachu :lol:
Zobraziť komentár 09.09.2022 - 10:58:39
00
a tak mozno by zacal chytat ten prach v lese miesto pivnice :)
Zobraziť komentár 09.09.2022 - 10:59:21
01
"budget" bike doskladany. v podstate prehadzane HTcko co som jazdil na tento LUX ram, plus drobnosti dokupene. polep pojde biely a casom kupim boost vidlu a vymenim ju, bo mam novu boost sadu kolies z ktorej tam mam len zadne. nie je to podla mojho gusta, ale vzhladom ne financie som to riesil takto :) teleskopka tiez neskor. bol som dnes kusok otestovat a je to parada, oproti HT je to neskutocne pohodlne a to som sa bal fulla ako cert vody :D

Prílohy:

NIK_2291 copy.jpg
NIK_2291 copy.jpg 413.44 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up2thumb_down

NIK_2300 copy.jpg
NIK_2300 copy.jpg 394.12 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

NIK_2320 copy.jpg
NIK_2320 copy.jpg 436.37 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

9.9.2022 LUX komplet.jpg
9.9.2022 LUX komplet.jpg 110.35 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down


Naposledy upravil Hack3r dňa 10.09.2022 - 16:47:37, celkovo upravené 1 krát.

Zobraziť komentár 09.09.2022 - 19:24:53
031
Hack3r davam tomu sezonu dva a minimalne zalozak bude HT opat :-)
Zobraziť komentár 09.09.2022 - 19:38:06
00
ram mam zatial v krabici a zatial neplanujem predat, tak mozne to je :D
doplnil som vahu
Zobraziť komentár 09.09.2022 - 19:46:28
01
Test new veciciek. Vidlica, kolesa, plaste, rajdy, kotuce...

Prílohy:

20220911_152413.jpg
20220911_152413.jpg 603.79 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up3thumb_down

Zobraziť komentár 11.09.2022 - 18:37:18
014
arrow_leftJaiub napísal:
Dakujem za vycerpavajucu odpoved :-) Takze by sa to dalo zhrnut skor k charakteru samotneho ramu, priebehu pruzenia, nastavenia posedu, ako k samotnym komponentom?
Presne to mam na mysli, ci trebars pri uvolnenejsom posede a “hrubsich” komponentoch na skor xc-ckovom dc biku sa da porovnatelne jazdit a “blbnut” aj s centi mensim zdvihom obdobne to, co na rovnako vybavenom, charakterovo viac trail-dc biku a nebude ten maly rozdiel zdvihu uz takou prekazkou. Alebo naopak, ci pri light komponentoch na biku typu ripley nebude prekazkou pri xc style jazdy ten viac uvolneny a funny charakter ramu, jeho o dost vyssia hmotnost... Co skor.

Charakter bajku IMHO robí hlavne rám. Aspoň v tomto prípade plnohodnotný trail bajk z Epic Evo nebude nikdy. Ani keď ho "ohodíš" heavy-duty komponentami. Ale zábavu na flow trailoch, a XCO tratiach si s ním užiješ. Mám na ňom na niektorých pomalších a točivejších flow pasážach z kopca rýchlejšie času ako na Ripley. Setup so zdvihmi 120/110mm s tuhšou vidlou F34SC je cítiť oproti fullom so zdvihmi 100/100mm a vidlicou s 32mm nohami.
Nový Ripley je však už iná "šálka kávy". Rám je pocitovo oveľa tuhší. Neviem presne ako to opísať, ale spovedala by som, že v rozbitom teréne a pri skokoch sa tak Ripleyová nerozvibruje ako ultralajt Epic Evo. A ten "vychválený" DW link naozaj funguje a je neporovnateľne lepší v porovnaní s jednočapom hoci na oboch bajkoch používam totožný tlmič.
V minulosti som vlastnila Ripley V2. Mala som ju postavenú na 120mm vidlici ako maratónsky full. Absolvovala som na ňom aj Salzku "strecke C". Vedela by som si aj terajšiu verziu V4 predstaviť ako taký BC (British Columbia) maratónsky full. V Kanade sú také bajky na maratónoch dosť bežné. V Mont Sainte Anne sme s kamarátom na HTčkach vypadali ako z inej planéty :lol: Tam boli takto Heavy duty fully medzi hobíkmi pomerne hodne zastúpené.
Zobraziť komentár 11.09.2022 - 18:39:11
10
arrow_leftlubo_j napísal:
Kristina Myslim, ze high pozicia flip chipu ma uplne opacny vplyv na reach ako pises. Ved tym pridas 5mm a medzi tlmic a vahadlo (alebo ako sa to vola). Tazko presne spocitat ako sa tych 5mm rozlozi medzi vzdialenosti od stredu dozadu a dopredu, ale odhadol by som ze to reach o nejake 3-4mm predlzi a naopak stack sa o cosi znizi (kedze sa vlastne cely predny trojuholnik nakloni vodorovnejsie). Rovnako wheelbase sa asi mierne predlzi.
Inak a citis realne rozdiel pri slapani ked si pridala velky token do tlmica? Ja mam sidluxe a mam pocit, ze pri slapani v stojke sa dost zabara a to uz ho mam nafukany vyrazne nad tabulkove hodnoty.

Áno, máš pravdu. Flip v pozícii High predĺži reach cca o tých tvojich odhadovaných 3-4mm. Poplietla som si to z tým keď som menila geo na ráme Dema Raven excentrickými vložkami úchytov tlmiča.
Avšak mýliš sa v hodnote wheelbase. Tá sa naozaj skráti v pozícii High. Hlavový uhol bude totiž strmší a osa predného kolesa sa teda priblíži k ose zadného kolesa.
Áno, ten token ti tam pomôže. Zmenšíš vzduchovú komoru, čím zvýšiš progresivitu zdvihu. T.j. čím viac do zdvihu tým väčšiu silu na stlačenie musíš vyvinúť. Toto vyšším tlakom nedosiahneš. Tlmič ti totiž automaticky tlak s pozitívnej komory dorovnáva s negatívnou.
Zobraziť komentár 11.09.2022 - 18:56:57
00

MTBIKER odporúča

keyboard_arrow_up