Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
savings Schwalbe 26 x 1.50 - 2.50" duša, galuskový ventil 40 mm
5,90 €
savings
MOC 8,89 €
-14% Maxxis Fatbike/Plus 27.5 x 2.50/3.00 duša, galuskový ventil 48 mm
8,90 €
-14%
MOC 17,49 €
Akcia -27% Pirelli Scorpion SmarTUBE 29" x 1.8-2.2" duša, galuskový ventil 42 mm
21,99 €
-27%
MOC 32,99 €
savings Schwalbe 26"x 1.50-2.40" duša, galuskový ventil 40 mm
5,89 €
savings
MOC 9,89 €
savings Pirelli Scorpion SmarTUBE 29" x 2.2 - 2.6" duša, galuskový ventil 42 mm
18,99 €
savings
MOC 32,99 €
savings Continental MTB 27.5"x1.75-2.5" duša, autoventil 40 mm
3,89 €
savings
MOC 8,99 €
Výpredaj -26% Tubolito TUBO MTB PSENS 27.5" x 1.8- 2.5" duša, galuskový ventil 42 mm
27,99 €
-26%
MOC 44,99 €
To by muselo byt kuva dobre lepidlo, aby drzalo zaplatu na tej vnutornej stene aj ked ju nebude pritlacat dusa a bocnica sa bude deformovat pri jazde. Tomu by som urcite neveril. Podla mna opravovany plast bude spolahlivo pouzitelny uz len s dusou, bez duse urcite nie. Chemopren som skusal a ten sa ma problem udrzat na tej vnutornej stene plasta aj sam, nieto este aby dobre udrzal zaplatu. Vnutorna stena plastov je taka zvlastne mastna, lepidlo dobre neprilne. Ale da sa pri troche sikovnosti. Dalsia vec ako som spominal je ta guma resp. zaplata na duse - absolutne nevhodne, nakolko guma sa pod tlakom roztahuje a teda by sa plast v rom mieste, resp. zaplata vyduvala von. Samozrejme pri nizsom tlaku menej, ale aj tak by sa pri nejakom väcsom zatazeni to miesto vyduvalo. Jednoducho to nie je spolahlive a dlhodobe riesenie. No ale ved OK, opravujte ako uznate za vhodne. Ja som pisal zo skusenosti, ale niekedy sa musi clovek naucit na vlastnych chybach.
resp. keď to vedia spraviť oni tak to určite možné je, otázka je len čím a čo tam podlepiť
Lenze pneumatika sa obycajne vyvrta, do nej sa nacpe taky kolik, nit, ci co to je. Pneumatika auta je nielenze vacsia, ale samotny plast je podstatne a neporovnatelne hrubsi , plus ma inak kord,behun a vobec je to uplne ine ..
Plast sa zasit da .. ale .. bude asi treba mat specialnu nit .. a nie vsetko sa da zasit tak, aby to vydrzalo (bok plasta tesne nad patkou povetsine).
Jezus: suhlas, kus ineho plasta moze byt celkom ok, ale myslim si, ze tekutina ala notube to zalepi potom tak, ze sa bude dat pouzit ako ust.
btw: nie vzdy sa pouzivaju zaplaty s tym "kolikom", iba pri dierach, ktore obycajna zaplata neudrzi
btw: nie vzdy sa pouzivaju zaplaty s tym "kolikom", iba pri dierach, ktore obycajna zaplata neudrzi
Ale to je na duse, nie na pneumatiky
cisto "papierovo" je to uplne koser kombinacia a mala by fungovat bez problemov.
aky plast konkretne chces jazdit?
moja skusenost: jazdil som spec. fastrak UST na UST rafku, po vojeti som ho chcel nahradit s fastrak 2bliss, ale nepozdavali sa mi prilis tenke bocne steny a pätka plasta mala mensi zarez - bal som sa, ze spoj medzi plastom a rafkom bude prilis slaby. isiel som napokon do maxxisa LUST - tam mal zarez vyraznejsiu hlbku a steny, ktore budili vacsiu doveru. aj za cenu vyssej vahy.
cize dobre si pozri pätku plasta, ktory mas v umysle zakupit.