Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
-35% Maxxis Rekon 27.5x2.60" WT 3C EXO+ MaxxTerra plášť, TR, kevlar
54,90 €
-35%
MOC 89,99 €
savings Maxxis Ikon 27.5x2.20" EXO 3C Maxx Speed plášť, TR, kevlar
42,99 €
savings
MOC 78,99 €
Akcia savings Schwalbe Ice Spiker Pro 27.5x2.25" DoubleDefence RaceGuard plášť, TLE, kevlar
76,99 €
savings
MOC 112 €
Schwalbe NOBBY NIC 27.5x2.80" Evolution SpeedGrip plášť, TLE, kevlar
62,99 €
MOC 73,99 €
-14% Schwalbe plášť ROCKET RON 27.5x2.10 (54-584) Super Ground TLE Speed kevlar
58,99 €
-14%
MOC 68,99 €
savings Maxxis Minion DHF 27.5x2.30" EXO plášť, TR, kevlar
34,99 €
savings
MOC 69,99 €
savings Schwalbe Smart Sam 27.5x2.10" Performance plášť, drôt
18,39 €
savings
MOC 30,99 €
savings Continental Double Fighter III 27.5x2.00" plášť, drôt, reflex
17,79 €
savings
MOC 31,90 €
-33% Maxxis Dissector 27.5x2.60" WT EXO+ 3C MaxxTerra plášť, TR, kevlar
59,90 €
-33%
MOC 89,99 €
Schwalbe EDDY CURRENT FRONT 27.5x2.80" Evolution Soft plášť, TLE, kevlar
65,99 €
MOC 76,99 €
-26% Maxxis High Roller III 27.5x2.40" WT EXO+ 3CG plášť, TR, kevlar
62,90 €
-26%
MOC 84,99 €
Výpredaj -11% WTB Trail Boss 27.5x2.40" Fast Rolling TriTec plášť, TCS, kevlar
50,99 €
-11%
MOC 66,99 €
To by muselo byt kuva dobre lepidlo, aby drzalo zaplatu na tej vnutornej stene aj ked ju nebude pritlacat dusa a bocnica sa bude deformovat pri jazde. Tomu by som urcite neveril. Podla mna opravovany plast bude spolahlivo pouzitelny uz len s dusou, bez duse urcite nie. Chemopren som skusal a ten sa ma problem udrzat na tej vnutornej stene plasta aj sam, nieto este aby dobre udrzal zaplatu. Vnutorna stena plastov je taka zvlastne mastna, lepidlo dobre neprilne. Ale da sa pri troche sikovnosti. Dalsia vec ako som spominal je ta guma resp. zaplata na duse - absolutne nevhodne, nakolko guma sa pod tlakom roztahuje a teda by sa plast v rom mieste, resp. zaplata vyduvala von. Samozrejme pri nizsom tlaku menej, ale aj tak by sa pri nejakom väcsom zatazeni to miesto vyduvalo. Jednoducho to nie je spolahlive a dlhodobe riesenie. No ale ved OK, opravujte ako uznate za vhodne. Ja som pisal zo skusenosti, ale niekedy sa musi clovek naucit na vlastnych chybach.
resp. keď to vedia spraviť oni tak to určite možné je, otázka je len čím a čo tam podlepiť
Lenze pneumatika sa obycajne vyvrta, do nej sa nacpe taky kolik, nit, ci co to je. Pneumatika auta je nielenze vacsia, ale samotny plast je podstatne a neporovnatelne hrubsi , plus ma inak kord,behun a vobec je to uplne ine ..
Plast sa zasit da .. ale .. bude asi treba mat specialnu nit .. a nie vsetko sa da zasit tak, aby to vydrzalo (bok plasta tesne nad patkou povetsine).
Jezus: suhlas, kus ineho plasta moze byt celkom ok, ale myslim si, ze tekutina ala notube to zalepi potom tak, ze sa bude dat pouzit ako ust.
btw: nie vzdy sa pouzivaju zaplaty s tym "kolikom", iba pri dierach, ktore obycajna zaplata neudrzi
btw: nie vzdy sa pouzivaju zaplaty s tym "kolikom", iba pri dierach, ktore obycajna zaplata neudrzi
Ale to je na duse, nie na pneumatiky
cisto "papierovo" je to uplne koser kombinacia a mala by fungovat bez problemov.
aky plast konkretne chces jazdit?
moja skusenost: jazdil som spec. fastrak UST na UST rafku, po vojeti som ho chcel nahradit s fastrak 2bliss, ale nepozdavali sa mi prilis tenke bocne steny a pätka plasta mala mensi zarez - bal som sa, ze spoj medzi plastom a rafkom bude prilis slaby. isiel som napokon do maxxisa LUST - tam mal zarez vyraznejsiu hlbku a steny, ktore budili vacsiu doveru. aj za cenu vyssej vahy.
cize dobre si pozri pätku plasta, ktory mas v umysle zakupit.