Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftbranomelis napísal:
verzie Mercedesu GLK, ktoré boli robené ako zadokolky, to musel vymyslieť ozaj debil.

Prečo?
Zobraziť komentár 15.11.2024 - 19:17:28
00
neviem preco by pri SUVcku mala byt predokolka alebo zadokolka nezmysel. Ja mam sice Tiguana 4motion ale 95% casu by mi stacil predny nahon.

ked to jednoducho niekomu nevyhovuje, tak si to nekupi. Lahke riesenie.
Zobraziť komentár 15.11.2024 - 23:01:54
01
Pretože tie veľké pixle majú ako tak použiteľné jazdné vlastnosti len vďaka AWD.
Zobraziť komentár 15.11.2024 - 23:13:54
02
Pohon 4x4 nezlepsuje samotne jazdne vlastnosti.
Teda mimo prejazdu zakruty pod plynom alebo vyraznejsej akceleracii zo zkruty ale to nie je bezna jazda a nesuvisi to s typom karoserie.


Ak by sme mali byt dosledny, pohon 4x4 zvysuje hmotnost auta co vplyv na jazdne vlastnosti negtivne.

Zaroven maju prave SUv rozne typy pohonov 4x4 (najma azijske), ktore pri beznej jazde velmi nepomahaju ani v tej zakrute preventivne.

Na sluzobnom mavam stale 4x4 (pre istotu) no tiez tak 98% casu len zvysuje spotrebu :) prkrat za rok v zime sa vdaka nemu dostanem na nedostupnejsie miesta bez retazi ale jazdne vlstnosti to u bezneho auta nezlepsi.
Zobraziť komentár 15.11.2024 - 23:24:56
03
"Pretože tie veľké pixle majú ako tak použiteľné jazdné vlastnosti len vďaka AWD"

ale netrep :D... miestnym zavodnikom co tlacia kazde auto na limit, tak pre rozsirenie obzorov -> Tiguan 2nd Gen ma lepsie spravanie v zakrute ako Passat B8. Auta z rovnakeho obdobia. A to je hadam jasne, ze v zatoceni bez plynu ten nahon na vsetky 4 nijak nepomaha.
Zobraziť komentár 15.11.2024 - 23:46:20
00
Pouzivam aj ázijský 4x4 a je vypinatelny.
A keď ho zapnem je to rooozhodne k lepšiemu.A osobne by som tu veľkú pixlu ako dvojkolku nechcel. Spotrebu u SUV zvacsuje už len to ze je to veľká pixla.
A rozumiem tomu ze je kopec užívateľov ktorým nijak AWD nepomoze lebo to nie je vseliek a fyzika platí. A svojho užívateľa si nájde aj Xsara Picaso😃
Zobraziť komentár 16.11.2024 - 00:09:06
01
V prvom rade Tiguan nie je vlka pixla, nie je to X5, Q7, ale kompktne/stredne velke SUV kratsie ako Golf/Octavia kombi.

To len opticky sa javia vacsie.

Ale samozrejme plati ze vo vacsine pripadov ma SUV horsie jazdne vlastnosti ako nizke auta, to je fyzika, vyssie tazisko. A ak by malo mat SUV lepsie ako napr kombi, muselo by to spravidla byt za cenu tvrdsieho naladenia a teda mensieho komfortu.

Vela mam najazdene aj s Passatom B8 a Tiguanom 2, z nich jednoznacne ma podla mna Passat lepsie vlastnosti.
Ale nijak to nesuvisi s 4x4
Zobraziť komentár 16.11.2024 - 08:13:03
02
Toto vlákno sa občas zvrháva na ventilovanie hlúpych predsudkov a ničnehovoriace generalizovanie. Čo je škoda, človek sa potom musí prehrabávať tonami balastu, kým narazí na nejakú relevantnú informáciu.
Zobraziť komentár 16.11.2024 - 08:22:00
02
A vlastne čo sa očakávajú za relevantné informácie o autách na cyklistickom fóre? Skôr som prekvapený, že takéto vlákno tu vôbec je. Čo som tak čítal diskusné fóra o autách - SK a CZ, tak tam je teda balastu ešte viac a tam sa dozvedieť niečo o aute je problém. Napríklad som sa dozvedel, že kúpiť si akýkoľvek novší Volkswagen je doporučené len do 100 tisíc km a potom to predať, lebo sa to už dožije maximálne 150 tisíc a smer šrot. Potom je tam pár informácií, že to tak nie je a píšu to blbci....No a vyber si. Ja som si ho nakoniec kúpil a uvidím čo je vlastne pravda. Ale tu by ma určite nenapadlo sa radiť s ľuďmi ani o bicykloch ani o autách, že napríklad o tom na čo si dať pozor na motore 2.0tdi ako sa správať k Haldexu atď....zbytočné.
Zobraziť komentár 16.11.2024 - 10:06:30
01
9 z 10 vlastníkov vozidiel v skutočnosti žiadnu 4x4 nepotrebuje. A z tých 9 nepotrebuje 8 ani to SUV. Voziť so sebou ďalší pohon, platiť na ňom servis a zvýšenú spotrebu len tak, že "keby náhodou" je diletantstvo. A samotné SUV + od neho odvedené crossovery sú viacmenej módnym trendom, ktorý jedného dňa vyšumí. Až to budú mať všetci, príde niekto s niečím "modernejším" a zas budú ľudia húfne nakupovať to. A ja sa opäť budem baviť na tých rádobyargumentoch. Asi ako keď 30-ročný povie, že potrebuje SUV, lebo sa do neho dobre nastupuje. A potom po 5 rokoch pozeráš na dolámanú bočnicu sedáku - takže asi tak dobre sa do toho nastupuje.
Čo sa týka Tesly: Je to o tom, na aký štandard ergonómie a mechanického detailingu je motorista zvyknutý. Majiteľ Mercedesu povie úplne automaticky, že je v tomto Tesla šrot. Pretože to tak naozaj je. Porovnáva sa totiž výkladná skriňa ergonómie s priemerom až podpriemerom.
Zobraziť komentár 16.11.2024 - 13:27:58
04
9 z 10 vlastníkov vlastne auto nepotrebuje vôbec, ani namakany bicykel.....
:)
Zobraziť komentár 16.11.2024 - 13:34:06
03
Ten vyšší posed je fajn vec. Veci treba chápať v súvislostiach. Ja mám hodne kamarátov, ktorí už v 30 rokoch sa vzhľadom na nadváhu nevedeli bez bolesti vtrepať ani do Octavie. Kúpili si preto vyššie SUV, alebo potom autá ako Multivan a pod. Že majú zosekanú bočnicu na sedačkách sa nečudujem, lebo do tých áut idú vyslovene tak, že sa do nich nasunú. A potom je tu ďalšia veci...Tiež som chcel vymeniť GLK za GLA - mal som tam pocit ako vo vysokom kupé - mne to hodne vyhovovalo, ale mám zas doma určitých rodinných príslušníkov, ktorých potrebujem odviezť napríklad 3 krát ročne a jednoducho sa mi do takého auta bez bolesti nedostatnú a ak sa dostanú tak nevystúpia, takže GLA šlo mimo výber a nahradil to Tiguan. Samozrejme 4Motion.
Zobraziť komentár 16.11.2024 - 13:59:15
01
branomelis
Gratulujem k výberu. Napíš neskôr nejaké porovnania GLK vs Tiguan
Dik
Zobraziť komentár 16.11.2024 - 17:06:10
00
......hlavne 9z 10 použivatel auta ani netuší ako ten pohon 4x4 na tom aute ,na ktorom jazdí funguje.No ale bude tvrdiť že so zapnutým pohonom sa mu jazdí lepšie,ba dokonca ze sa cíti bezbečnejšie.Alebo dokonca že zapína pohon preventívne.
Drvivá väčšina týchto SUVečiek nemá medzinápravový diferenciál,čiže ak tlačitkom zamkneš diferenciaciu medzi nápravami,v praxi to znamená že predné koleso sa točí otáčkami zadného kolesa.No a potom takéto auto na zasneženej vozovke je totálne nestabilné a náchylné do šmyku.
Zobraziť komentár 16.11.2024 - 17:10:58
01
arrow_leftrenovaziar napísal:
......hlavne 9z 10 použivatel auta ani netuší ako ten pohon 4x4 na tom aute ,na ktorom jazdí funguje.


veď je to jednoduché. Ak ťa vynáša zo zákruty:
1. Predokolka - pridaním plynu potiahneš auto do zákruty
2. Zadokolka - ubraním plynu podržíš auto v zákrute
3. Štvorkolka - začneš sa modliť
Zobraziť komentár 16.11.2024 - 17:21:23
02

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up