Lokalizácia
Formulár sa odosiela
Ale ja sa pýtam na dnešné autá - fluider písal, že všetci prešli na viskospojky. Pritom AFAIK je to práve naopak, všetci od nich upustili, kvôli ich známym problémom a na dnešnú dobu zlej prediktabilite. Aj najbežnejšie elektronicky riadené lamelové spojky dávajú lepšie výsledky.
Zobraziť komentár 17.11.2024 - 20:12:04
00
arrow_leftZubesuch napísal:
ty kks to Laferrari to boli :D

tolko valcov nemas ani na parkovisku pred barakom :D


Veru, boli to aj mna co s tym nic nemam

LaFerrari je stelesnena nadhera :l:

Prílohy:

svwpfltutb7q4ezph1vb.jpg
svwpfltutb7q4ezph1vb.jpg 99.89 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 17.11.2024 - 21:30:48
00
Ako fungujú pohony s tými viskospojkami v zime keď sa používajú reťaze? Napr. pri Subaru, keď človek číta, to čo bolo spomenuté vyššie, že je problém aj rozdielne opotrebovanie gúm.
Zobraziť komentár 17.11.2024 - 23:01:00
00
Musíš mať reťaze na všetkých 4 kolesách, alebo na žiadnom.
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 02:00:56
00
Opotrebenie gum je dlhodobá záležitosť,použitie retazi je chvíľkové... Použitie na jednej náprave nespôsobí problem
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 04:24:58
10
.....odpoved od rs955i je správna,len pri tom treba vedie že na ktoru nápravu je pohon permanetný a ktorá se len pripája cez visko spojku.Na drvivej väčšine SUVčiek a štvorkoliek je tento pohon na prednu nápravu,čiže reťaze montovať na prednú.
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 07:37:07
11
arrow_leftbranomelis napísal:
Ale ako cena útechy je ešte jedno nezmyselnejšie auto a to sú verzie Mercedesu GLK, ktoré boli robené ako zadokolky, to musel vymyslieť ozaj debil.

Skusal si tahat 2,5 t. prives predokolkou? Na vlastne oci som videl ako mala micka ASX predokolka problem s rozbehom v miernom kopci na sotolinovej ceste a to mal prives len cca1,2 t. Oni ti "debili" vedeli co chcu urobit.
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 08:48:35
01
Na ťahanie chceš vždy zadokolku, najlepšie aby bola najviac zaťažená hnacia náprava. Jasne, keď jazdíš po cestách a máš príves do 750kg, až taký problém nie je ani predný náhon, v momente zhoršených podmienok je zadný náhon lepší. Kto si ešte pamätá staré Ikarusy z rady 280 (motor v pred kĺbom, náhon na strednú nápravu), tak v zime na snehu videl, že jazdili oveľa lepšie a nemali také problémy ako modernejšie kĺbové autobusy, kde motor je úplne vzadu a hnaná zadná náprava.

Čo sa týka reťazí, tak záleží od toho, ako často sa používajú. Pokiaľ ich nahodíš 3x za rok na 30 minút, ok, nemusí to byť problém. Ak tak jazdíš 40x do roka a zakaždým aspoň 2-3 hodiny, už to problém môže byť.
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 09:36:55
00
3h jazdiť s reťazami na Slovenku? To sa asi ani nedá.
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 09:44:16
00
da sa, len vysvetluj zubarke, kde si si vylamal vsetky predne zuby :-D
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 09:46:58
00
A skúšal autor príspevku niekedy jazdiť akéhokoľvek Mercedesa zadokolku na snehu? Napríklad na rovnej ceste v meste? Myslím, že na príves by ani nepomyslel. A nie že ho bude skúšať ťahať. 🫣🫣🫣. By si si poriadne dal. A absolútne je jedno že sa tá náprava zaťaží. Tie autá sú na snehu stratené. Samozrejme 4 Matic je úplne iná pesnička.
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 10:20:05
02
....kedysi som mal Toyotu MR2, to malo motor pred zadnou nápravou a zadný nahon,a tuším 170 koní.To auto bolo na snehu neúpoužitelné.
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 10:26:07
01
arrow_leftbranomelis napísal:
A skúšal autor príspevku niekedy jazdiť akéhokoľvek Mercedesa zadokolku na snehu? Napríklad na rovnej ceste v meste? Myslím, že na príves by ani nepomyslel. A nie že ho bude skúšať ťahať. 🫣🫣🫣. By si si poriadne dal. A absolútne je jedno že sa tá náprava zaťaží. Tie autá sú na snehu stratené. Samozrejme 4 Matic je úplne iná pesnička.


Hlboko potvrdzujem. Raz mi dali z požičovne neplánovane mercedes a išiel som s ním cez zasneženú Čerrtovicu... skoro som neprešiel :-)
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 10:43:18
01
Ja som mal staré bmw e46 320d kombík zadokolku a v zime sa dobre jazdilo. Jedine pri parkovaní nebolo dobré zaparkovať predkom do snehu dole kopcom. Lebo sa nedalo vycúvať. Vyšiel som aj na smrekovicu bez reťazí.
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 10:52:18
00
Ja mám MGF, motor v strede a zadný náhon. V zime bez problémov, len si treba dávať pozor, aby to človek na snehu/ľade neprehnal a neustrelil zadok, nedá sa to tak tlačiť na hranu ako za sucha.

Predný náhon je pre väčšinu ľudí pohodlnejší, keďže auto je ťahané a je viac blbuvzdornejší ako zadný náhon. Tam za zhoršených podmienok treba opatrnejšie pracovať s plynom.
Zobraziť komentár 18.11.2024 - 11:58:48
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up