Ako skutok samotn nie je nejaky extra problem. Len keby smerovku dala aby sa cyklista vedel pripravit a zareagovat. Na lade a snehu v 30km/h to neni sranda. Stacil by mensi balanc a letis neovladatelne po zemi.
Chlapi, Blava by mala taky pokoj stale, keby mala vybudovane cyklochodniky a mnoho ludi presadlo na bajky.....viem o com pisem, vratil som sa zo Svedska, kde daleko vacsie mesto skoro vobec nepozna dopr. zapchy Ale to by musela byt vola kompetentnych....
dnes stojim na prechode pred NBS a zrazu drb rana chlapik na fobii naparal do semafora pre chodcou na strane kde je posta. ale fakt stastie ze tam nikto nestal fobia bola nepojazdna. chlapik isiel po mytnej smerom do centra. neviem ci ho oslepilo slnko alebo bol pod vlivom.
dnes som isiel autom v BA po Palisadoch od Hodzka hore na Hrad a typek predo mnou uplne bez hanby preletel krizovatkou na cervenu... tu: https://goo.gl/maps/eVfVdAvwL1Q2 a to nie ze tesne po oranzovej - ako som isiel za nim, a blizil sa ku krizovatke, tak som videl iba svietiacu cervenu (na dvoch semaforoch!). mal stastie ze vodici aut pripajajucich sa z pravej strany si ho vsimli
Chlapi, Blava by mala taky pokoj stale, keby mala vybudovane cyklochodniky a mnoho ludi presadlo na bajky.....viem o com pisem, vratil som sa zo Svedska, kde daleko vacsie mesto skoro vobec nepozna dopr. zapchy Ale to by musela byt vola kompetentnych....
To nie je len o "vôli kompetentných", ale aj o mentálnom nastavení obyvateľstva. Auto je totiž aj "status symbol" a náhrada nefunkčného prirodzenia, a keď to má niekto takto v hlave, nepresadne. Ani do MHD a už vôbec nie na bike.
tulenik ma bohuzial zase raz pravdu clovek ktory chodi do prace na bicykli je cudak, "sportovec", asi nema na auto, alkac ktory by nafukal atd... ( ak teda vase zamestanie nie je atelier Gut-Gut, raw foodovy podnik, kreativne studio alebo aspon nejajy start-up. OK, aj Volkswagen . )
Vo firmach casto chyba zakladna moznost prezliect sa, sprcha je uz fakt luxus a miesto na vysusenie mokrych veci je ako biely jedorozec. A potom popripade este sa moze stat, ze ked clovek poziada o moznost parkovat v podzemnej garazi, zacne byt podozrivy. Ved naco, ved nech si ten bicykel pripne vonku o zabradlie. Ale nedajboze nie pred hlanym vchodom, co by si o nas pomysleli ludia !!!
Kamos mi rozpraval prihodu, ako rano prisiel do prace na bajku a hodinu na to mal meeting. A jeden z ludi hovori ze "Ale ved vy ste prisiel na bicykli !!! " A cely meeting mal problem akceptovat co kamos rozprva, ved predsa co mu hovorit niekto taky
Talze Bratislava by nemala problemy keby mozno uz par desiatok, alebo aj cez sto rokov dozadu mal niekto viziu Presporku ako velkeho mesta. Kedze ju nikto nemal, malo to byt prijemne miesto nedaleko od ruchu Viedne a Pesti, tak nemame radialy, nosne komunikacie atd Lebo nikdy nikdy nikoho nenapdlo, ze by napr. sucasna Stefanikova mala vyzerat ako Ring v Viedni. A teraz si uz barak nikto zburat neda.
O tom ze o meste od '48 rozhoduju ludia, ktori k nemaju vztah, lebo u nich na valale je krajsie, uz skoda hovorit. To ze Bratislavcania by sa este nejako pomestili ( mozno ), keby k nim kazdu nedelu vecer nepribudlo mnozsto Blavakov, ce zaparkuju tri sluzobne fabie a jednu postarsiu Octavku pred trojizbovym bytom, by uz bol len zbytocny flejm ( nevycitam to tym ludom, su pracoviti a dravi )
Bohuzial, a uz to tu velkrat padlo, Bratsilava nemala a nema dopravnu koncepciu pre pohyb tych stoviek tisic ludi co ziju a pracuju v ramci velkej BA
Mno... o nezávadnosti tej "dravosti" a jej psychologických koreňoch v oblasti patológie by sa dal usporiadať odborný seminár... veľmi často ide o combo "prepnutý a zakomplexovaný".
slavosl, ist takto rychlo po lade na bicykli, drsnom, nie je pre sofera/ku ziadna radost. keby sa tam zjavil "polmetra" dlhy hladky lad, lietal by si ako hadra a mozno aj rovno pod kolesa. skor si mal spomalit. video je jedna vec, no poukazovat na sofera nie je spravne. pouzil si blikacky, mozno preto skorsie odbocoval/a, cyklista je casto len taky zvisly pasik na ceste a nemusi ho kazdy vcas zbadat.
tulenik ma bohuzial zase raz pravdu clovek ktory chodi do prace na bicykli je cudak, "sportovec", asi nema na auto, alkac ktory by nafukal atd... ( ak teda vase zamestanie nie je atelier Gut-Gut, raw foodovy podnik, kreativne studio alebo aspon nejajy start-up. OK, aj Volkswagen . )
Vo firmach casto chyba zakladna moznost prezliect sa, sprcha je uz fakt luxus a miesto na vysusenie mokrych veci je ako biely jedorozec.
Toto plati mozno v sprivatizovanych socialistickych firmach kde dozivaju svoju karieru ludia v dochodkovom veku, pripadne v manufakture kde pracuju predsalen jednoduchsi ludia.
V beznych firmach kde vacsina zamestnancov su 30tnici a 40tnici je firemna kultura ovela otvorenejsia a absolutne nikto sa nepozera na to, akym autom kto dosiel do prace. Dokonca ked niekto moze prist do prace peso, na kolobezke alebo bajku, tak mu ostatni skor zavidia ze sa nemusi trepat v zapchach a riesit parkovanie, v zime odhrabavanie snehu a pod.
Auto bolo status symbolom v 90tych rokoch. Dnes si hocijaky osadnik po letnej brigade v UK kupi 10 rocne BMW ktore nevyzera zas az tak zle.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
zena za volantomOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
http://blog.autobazar.eu/cesty-neboli-stavane-pre-auta-cyklisti-a-nie-vodici-bojovali-za-vydlazdenie-ciest-clanok2475.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=mailing&id=nTylq2yfpj==
Takže ak som to dobre pochopil, ty si mal šťastie, že sa ti nič nestalo a on mal šťastie, že šla okolo polícia.
V Bratislave máme počas 3 týždňov na prelome rokov, okrem prebiehajúcich Vianočných sviatkov aj tzv. neoficiálne Dopravné sviatky.
To nie je len o "vôli kompetentných", ale aj o mentálnom nastavení obyvateľstva. Auto je totiž aj "status symbol" a náhrada nefunkčného prirodzenia, a keď to má niekto takto v hlave, nepresadne. Ani do MHD a už vôbec nie na bike.
Vo firmach casto chyba zakladna moznost prezliect sa, sprcha je uz fakt luxus a miesto na vysusenie mokrych veci je ako biely jedorozec. A potom popripade este sa moze stat, ze ked clovek poziada o moznost parkovat v podzemnej garazi, zacne byt podozrivy. Ved naco, ved nech si ten bicykel pripne vonku o zabradlie. Ale nedajboze nie pred hlanym vchodom, co by si o nas pomysleli ludia !!!
Kamos mi rozpraval prihodu, ako rano prisiel do prace na bajku a hodinu na to mal meeting. A jeden z ludi hovori ze "Ale ved vy ste prisiel na bicykli !!! " A cely meeting mal problem akceptovat co kamos rozprva, ved predsa co mu hovorit niekto taky
Talze Bratislava by nemala problemy keby mozno uz par desiatok, alebo aj cez sto rokov dozadu mal niekto viziu Presporku ako velkeho mesta. Kedze ju nikto nemal, malo to byt prijemne miesto nedaleko od ruchu Viedne a Pesti, tak nemame radialy, nosne komunikacie atd Lebo nikdy nikdy nikoho nenapdlo, ze by napr. sucasna Stefanikova mala vyzerat ako Ring v Viedni. A teraz si uz barak nikto zburat neda.
O tom ze o meste od '48 rozhoduju ludia, ktori k nemaju vztah, lebo u nich na valale je krajsie, uz skoda hovorit. To ze Bratislavcania by sa este nejako pomestili ( mozno ), keby k nim kazdu nedelu vecer nepribudlo mnozsto Blavakov, ce zaparkuju tri sluzobne fabie a jednu postarsiu Octavku pred trojizbovym bytom, by uz bol len zbytocny flejm
Bohuzial, a uz to tu velkrat padlo, Bratsilava nemala a nema dopravnu koncepciu pre pohyb tych stoviek tisic ludi co ziju a pracuju v ramci velkej BA
http://blog.autobazar.eu/cesty-neboli-stavane-pre-auta-cyklisti-a-nie-vodici-bojovali-za-vydlazdenie-ciest-clanok2475.html?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=mailing&id=nTylq2yfpj==
žiarovku nevynašiel Tesla, ako sa uvádza v druhej vete článku...
Vo firmach casto chyba zakladna moznost prezliect sa, sprcha je uz fakt luxus a miesto na vysusenie mokrych veci je ako biely jedorozec.
Toto plati mozno v sprivatizovanych socialistickych firmach kde dozivaju svoju karieru ludia v dochodkovom veku, pripadne v manufakture kde pracuju predsalen jednoduchsi ludia.
V beznych firmach kde vacsina zamestnancov su 30tnici a 40tnici je firemna kultura ovela otvorenejsia a absolutne nikto sa nepozera na to, akym autom kto dosiel do prace. Dokonca ked niekto moze prist do prace peso, na kolobezke alebo bajku, tak mu ostatni skor zavidia ze sa nemusi trepat v zapchach a riesit parkovanie, v zime odhrabavanie snehu a pod.
Auto bolo status symbolom v 90tych rokoch. Dnes si hocijaky osadnik po letnej brigade v UK kupi 10 rocne BMW ktore nevyzera zas az tak zle.