Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
nechytaj za slovíčka bavíme sa bežných meských vozítkach... či točíš na svojom ferari 8litrov?
moja hrča jazdí na hranici svojich možností... viac ako 3700 jej nedávam, lebo už klesá výkon...len pred STK ked vyfúkavam výfuk
zial ferrai nemam, ale 6000ot tam mam bezne pri biehani tak ako vravi tmax, niekedy este pri 70 hadzem dvojku..
odporúčate niektorú stk v BA? ... vždy som chodil na polianky a teraz pozerám stkonline.sk, že má pomaly najhoršie hodnotenie ... len žial neviem, čo to hodnotenie znamená
ja chodim do stk stefanova, je to taka dedinska stk ( iba polohou, je pekna moderna atd) su tam normalny ludia, pomoze pochopi ked je nejaky problem malicky a ty si si ho nevsimol atp. Ale osobne som nemal nikdy problem na stk.
moje auto ma max "vykon" pri 5500 otackach ale v zivote som to na take otacky nevytocil max tak 4500 a uz aj vtedy cakam co rupne pod kapotou
Motor by mal ísť raz do mesiaca do červeného poľa, a raz za čas priamo do obmedzovača, lebo zlenivie. Moje staré auto (1.2 HTP) malo tiež max výkon pri 5500ot a obmedzovač na 6000.ot. a pravidelne tam bol. Na 5 raz bol aj na 6250ot.
Proste " tri zbešňete válce".
Keď som ho predal tak mi stál 3 týždne pred barákom tak že ho prevetrám, normálne som nespoznával ten motor, musel som ísť dvakrát na výpadovku a 2-ka ,3-ka do obmedzovača až sa začal chovať ako predtým.
Svokrova felda nechcela isť viac ako 105km/h no nijak ani na 4-ke ani na 5-ke plyn, na podlahe. Po natankovaní nie na Jurky a vypálení továrenskej farby na výfuku po 10 rokoch som v 120km/h uberal.
Teraz štandartne radím pri 2200-2400 ot. hore, ale raz za čas ide do červeného. Obmedzovač už ani veľmi nie, lebo na 3-ke v obmedzovači ide 147km/h A je to moje prvé auto, kde neviem aká je maximálka.
Dvaja znami kupili rovnake fabie.. jeden jazdil ako dedko druhy presne ako sa pise vyssie. Hocikedy po obmedzovac.. ta druha najazdila ovela viac km. To ze motor zlenivie je bezna vec. Da sa to pekne sledovat na rovnakych sluzobnych autach s rozdielnym pristupom vodica..
Ani jeden z nich nema dost benzinu aby si mohli dovolit tocit na 6 tisic
Neni ziadna sanca prehodit dialnicnu na ine auto? Zo zvyku sme nakupili dialnicne na rok koncom januara a teraz je v hre nove auto a treba uvolnit miesto na dvore. Zamrzi vyhodenych 100€....
Keď predáš autá vrámci okresu, môžeš zakalkulovať cenu dialničnýchj e-známok do predajnej ceny, lebo faktúry sú na evidenčné čísla.
Keď ich predáš mimo okresu, tak to bude obrovská strata. Cena nového auta + 2x zisk z predaja jazdených vozidiel - 2x cena dialničných e-známok - 2x cena zostatkového paliva v nádrži...
Ak predáš auto do iného okresu tak si tiež môžeš zakalkulovať cenu známky do predajnej ceny. Pri zmene EČV na jednom aute sa dá požiadať o zmenu. Na iné auto to nieje možné prehodiť...
Kolega si "zarobil", do dieslu s polovicou nadrze natankoval do plna benzín. Doma ma rovnake auto na benzin. Par km este prešiel, rano sme volali odtahovku.Som zvedavý na výšku uctu
Ani jeden z nich nema dost benzinu aby si mohli dovolit tocit na 6 tisic
Neni ziadna sanca prehodit dialnicnu na ine auto? Zo zvyku sme nakupili dialnicne na rok koncom januara a teraz je v hre nove auto a treba uvolnit miesto na dvore. Zamrzi vyhodenych 100€....
nemám kamarátov z východu všetci tankujú plnú ale väčšina máme naftové auta takže hej.. 6000 netočí asi ani jeden
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
moja hrča jazdí na hranici svojich možností... viac ako 3700 jej nedávam, lebo už klesá výkon...len pred STK ked vyfúkavam výfuk
zial ferrai nemam, ale 6000ot tam mam bezne pri biehani
Motor by mal ísť raz do mesiaca do červeného poľa, a raz za čas priamo do obmedzovača, lebo zlenivie. Moje staré auto (1.2 HTP) malo tiež max výkon pri 5500ot a obmedzovač na 6000.ot. a pravidelne tam bol. Na 5 raz bol aj na 6250ot.
Proste " tri zbešňete válce".
Keď som ho predal tak mi stál 3 týždne pred barákom tak že ho prevetrám, normálne som nespoznával ten motor, musel som ísť dvakrát na výpadovku a 2-ka ,3-ka do obmedzovača až sa začal chovať ako predtým.
Svokrova felda nechcela isť viac ako 105km/h no nijak ani na 4-ke ani na 5-ke plyn, na podlahe. Po natankovaní nie na Jurky a vypálení továrenskej farby na výfuku po 10 rokoch som v 120km/h uberal.
Teraz štandartne radím pri 2200-2400 ot. hore, ale raz za čas ide do červeného. Obmedzovač už ani veľmi nie, lebo na 3-ke v obmedzovači ide 147km/h
Neni ziadna sanca prehodit dialnicnu na ine auto? Zo zvyku sme nakupili dialnicne na rok koncom januara a teraz je v hre nove auto a treba uvolnit miesto na dvore. Zamrzi vyhodenych 100€....
Keď ich predáš mimo okresu, tak to bude obrovská strata. Cena nového auta + 2x zisk z predaja jazdených vozidiel - 2x cena dialničných e-známok - 2x cena zostatkového paliva v nádrži...
Neni ziadna sanca prehodit dialnicnu na ine auto? Zo zvyku sme nakupili dialnicne na rok koncom januara a teraz je v hre nove auto a treba uvolnit miesto na dvore. Zamrzi vyhodenych 100€....
nemám kamarátov z východu