Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
Dano5 nie, este drzali namieste nastastie 2/3 sa ako tak otvarali, tretia uz nekolaborovala so zvyskom vobec na oboch stranach. Jezus si tak suchy pragmatik, ze jedine HTP na Teba Ku tomu sangjongu, jeden prisiel na parkovisko pred barak, rexton. Myslim, aj Rasto Chvala ho testoval. Je to lod. Klasicka koncepcia na rame s tym 4x4 by sa mi pozdavala tiez. Tu neviem, ci na mesto vozenie ideal, ale budiz. A jeden poznatok, ked vedla toho parkol Jeep wrangler, neviem, ci rubicon, ci moab vyzera vedla rextonu ako furik. Malicke. (BTW presovske znacky mal minimalne mesiac, kym to prepisal)
Izzy: Ja som urcite pragmatik, mna led pasikmi, trblietkami a displejmi naozaj nikto nepresvedci. Mna jedine velkym kufrom. A jedno stare HTP sporadicky soferujem a podla mna je to nesmrtelny motor kedze az doteraz (250k km) prezil nie prave zodpovedny servisny pristup mojej kamosky. Uz som tu spominal detaily (dialnica ZA - BA a mierka na olej uplne sucha).
Ad Korando - nevyzera zle a realne sa da kupit pri 2WD a manuale v pohode do 20k €, co je super. Len teda ja by som mal trochu obavy z toho motora (mozno neodpodstatnene). No co, risk je zisk.
V akej inzercii pre boha? Daj si konfigurátor SY a cena základného modelu začína na 16.990€ a najvyššia FULL výbava PREMIUM je tesne pod 30.000€. Ja mám výbavu STYLE+, cena bez zľavy bola 22.450€. So zľavou 21.950€.
Pravdu mas. Ja som pozeral nove auta k dispozicii na AB.eu.
Len sa tolko nerozohnuj. Ja som sa normalne pytal, zo zaujmu. Znamy totiz min. rok kupil skladovu novu Rav4 2WD za 21t. a za 26t. bola 4x4 automat.
Ak si spokojny s kupou, tak napis poznatky aj po nejakom case. Celkom ma to zaujima.
na SY som volakedy pozeral s despektom aj ked mali od zaciatku motory a podvozok Mercedes...... ale podla vsetkeho, aj toto moze byt dobre auto a vyzera tiez dobre
Tak sme sa dozvedeli ze do testov sa davaju predprodukcne auta, asi preto aby im novinari hodnotenia rozcupovali na kusky a vycitali im napriklad zle spasovanie dielov. Prepac, tak ma oprav, ale myslel som, ze importer dava do testu najnabuchanejsi kus aby sa predviedol co dana automobilka dokaze. Hyundai bol zalozeny v r 1947 a auta vyraba od r 1968 a na sirsiu spicku sa dostal az okolo roku 2015.
SY je z korejskej trojky najslabsi a ma pred sebou este velmi dlhu cestu.
Najnabuchanejsi ale predprodukcny kus! Dokonca aj novy medved Sko je v testoch slovenskych novinarov predprodukcny a vo viacerych videach to je aj spominane!
a este jedna pikoska, na SY je podany navrh na vyhlasenie konkurzu, napriek tomu ze nove modely sa celkom uspesne predavaju (na pomery ssangyongu). Otazne je ci sa im podari najst noveho investora, alebo je toto posledna modelova linia ktoru od nich vidime.
Najnabuchanejsi ale predprodukcny kus! Dokonca aj novy medved Sko je v testoch slovenskych novinarov predprodukcny a vo viacerych videach to je aj spominane!
Dobre rano, prave si objavil ameriku....
Ps: komu vadi spotreba, LPG je cesta
nikto este nevidel medveda S, ktory by bol v predprodukcnom stave ako ten SY, ty amerika
Tak sme sa dozvedeli ze do testov sa davaju predprodukcne auta, asi preto aby im novinari hodnotenia rozcupovali na kusky a vycitali im napriklad zle spasovanie dielov. Prepac, tak ma oprav, ale myslel som, ze importer dava do testu najnabuchanejsi kus aby sa predviedol co dana automobilka dokaze. Hyundai bol zalozeny v r 1947 a auta vyraba od r 1968 a na sirsiu spicku sa dostal az okolo roku 2015.
SY je z korejskej trojky najslabsi a ma pred sebou este velmi dlhu cestu.
Tak sa pozri na tie videa ty dilino... sa tvaris ze si zozral vsetku mudrost sveta a pritom ovela zbehlejsi ludia v danej oblasti hovoria nieco ine ako tvrdis ty....
Ssangyong vlastní indická Mahindra, neviem či by ho pustila do konkurzu, keď do toho naliala toľko peňazí. Okrem neho má vo svojom portfóliu Jaguár, RangeRover, Peugeot bikes etc. SY je 4tá najväčšia automobilka, nezabúdajme na Chevrolet(Daewoo). Je v pozícii asi ako bola KIA/Hyundai 10rokov dozadu. Ponúkajú "slušné" autá za zaujímavú cenu, ale nie je to nič extra. Áno majú navoňané autá, prekypujúce výbavou za nízke ceny voči konkurencii, ale aká bude kvalita po opätovnom vstupe na trh je otázna. Navyše servisné zázemie je také ehm "neurčité". Každopádne oproti predchádzajúcim paskvilom Korando, Rodius, Musso a hlavne Actyon, je táto nová okopírovaná RAVka celkom pekný počin, aj keď ma výrobné tolerancie ako má. Ináč ta 1.5tka turbo mi nápadne pripomína nový H/K motor, kedže je to priamovstrek na plyn by sa to moc nemalo dávať. Rovnako aj ten diesel je moc podobný H/K.
Teraz nerozumiem debate o SY, Mna sa tiez pytali naco som si kupil pick up 4x4, len zasveteni vedeli pravy dovod. Proste som ho chcel. Nedaj na reci ak si sam spokojny.
Ssangyong vlastní indická Mahindra, neviem či by ho pustila do konkurzu, keď do toho naliala toľko peňazí. Okrem neho má vo svojom portfóliu Jaguár, RangeRover, Peugeot bikes etc. SY je 4tá najväčšia automobilka, nezabúdajme na Chevrolet(Daewoo). Je v pozícii asi ako bola KIA/Hyundai 10rokov dozadu. Ponúkajú "slušné" autá za zaujímavú cenu, ale nie je to nič extra. Áno majú navoňané autá, prekypujúce výbavou za nízke ceny voči konkurencii, ale aká bude kvalita po opätovnom vstupe na trh je otázna. Navyše servisné zázemie je také ehm "neurčité". Každopádne oproti predchádzajúcim paskvilom Korando, Rodius, Musso a hlavne Actyon, je táto nová okopírovaná RAVka celkom pekný počin, aj keď ma výrobné tolerancie ako má. Ináč ta 1.5tka turbo mi nápadne pripomína nový H/K motor, kedže je to priamovstrek na plyn by sa to moc nemalo dávať. Rovnako aj ten diesel je moc podobný H/K.
V dnesnej dobe nieje problem dat aj priamo vstrek na LPG, len je to trosku drahsie a teda navratnost nebude za rok ale za 2-3 roky (samozrejme zalezi od rocneho najazdu)
Ale tu sa zase dostavame k tomu ze ak niekto spravi 10,000km za rok asi je kapanek zbytocne riesit ci to zerie 6 alebo 8 litrov benzinu ?
V dnesnej dobe nieje problem dat aj priamo vstrek na LPG, len je to trosku drahsie a teda navratnost nebude za rok ale za 2-3 roky (samozrejme zalezi od rocneho najazdu)
Ale tu sa zase dostavame k tomu ze ak niekto spravi 10,000km za rok asi je kapanek zbytocne riesit ci to zerie 6 alebo 8 litrov benzinu 🤣
Ale pri 25tis ročne je to už úspora pekných 650€ napr na slušné kolieska na bike😜
V prípade 6l nafty, je to ročne 1500€
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Jezus si tak suchy pragmatik, ze jedine HTP na Teba
Juuj a keby si videl naživo nový REXTON...
Ad Korando - nevyzera zle a realne sa da kupit pri 2WD a manuale v pohode do 20k €, co je super. Len teda ja by som mal trochu obavy z toho motora (mozno neodpodstatnene). No co, risk je zisk.
Pravdu mas. Ja som pozeral nove auta k dispozicii na AB.eu.
Len sa tolko nerozohnuj. Ja som sa normalne pytal, zo zaujmu. Znamy totiz min. rok kupil skladovu novu Rav4 2WD za 21t. a za 26t. bola 4x4 automat.
Ak si spokojny s kupou, tak napis poznatky aj po nejakom case. Celkom ma to zaujima.
Juuj a keby si videl naživo nový REXTON...
na SY som volakedy pozeral s despektom aj ked mali od zaciatku motory a podvozok Mercedes...... ale podla vsetkeho, aj toto moze byt dobre auto a vyzera tiez dobre
SY je z korejskej trojky najslabsi a ma pred sebou este velmi dlhu cestu.
Dobre rano, prave si objavil ameriku....
Ps: komu vadi spotreba, LPG je cesta
Dobre rano, prave si objavil ameriku....
Ps: komu vadi spotreba, LPG je cesta
nikto este nevidel medveda S, ktory by bol v predprodukcnom stave ako ten SY, ty amerika
SY je z korejskej trojky najslabsi a ma pred sebou este velmi dlhu cestu.
Škoda.sa tebou zapodievať...
psvitek2000
V dnesnej dobe nieje problem dat aj priamo vstrek na LPG, len je to trosku drahsie a teda navratnost nebude za rok ale za 2-3 roky (samozrejme zalezi od rocneho najazdu)
Ale tu sa zase dostavame k tomu ze ak niekto spravi 10,000km za rok asi je kapanek zbytocne riesit ci to zerie 6 alebo 8 litrov benzinu ?
Ale tu sa zase dostavame k tomu ze ak niekto spravi 10,000km za rok asi je kapanek zbytocne riesit ci to zerie 6 alebo 8 litrov benzinu 🤣
Ale pri 25tis ročne je to už úspora pekných 650€ napr na slušné kolieska na bike😜
V prípade 6l nafty, je to ročne 1500€