Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
RS6 uz teraz vyzeraju podla mna trochu taka kolotočarina, staršie modely boli pekne dizajnovo nie moc odlisne od A6 aspon bola sranda ked skoro normalna A6 išla zrazu 300 😀
Raz mi jedna cykloklienta z Ameriky z automotiv branže vysvetlovala, že Panamera je auto primárne vyvinuté pre amerických sedlákov, redneckov, ktorí síce chcú veľké auto, ale chcú mať Porsche, lebo je to "posh". ... že skrátka štvordverové porsche je sedláčtina najvyššieho rangu ...
Toyoty maju tento problem s kvalitou ramov velmi vyrazny, kde im ich vyraba tretia strana a zanedbava kvalitu materialu a protikoroznu ochranu.
Odkiaľ máš tú info? Lebo je to úplny opak toho, čo som kedy čítal či počul. Inak ja som dal „preventívne“ zrenovovať rám aj karosériu na vtedy 23-ročnom Land Cruiseri, a keď sa to všetko porozoberalo, ukázalo sa, že sa robí úplne zbytočne. A to moje auto pravidelne a často brodí (a kto kedy brodil vie, čo to robí so životnosťou auta), obalené nbnlatom je v podstate permanentne a významný podiel kilometrov najazdí v najmä v lávovom teréne.
Islandské veľaročné Hiluxy majú tiež problémy skôr s karosériou ako rámom.
tiež som si hovoril že to je trošku blbosť, keby napisal Nissan Patrol alebo Mitshibishi pajero tak to ano - tam sa tie rámy dokonca aj lamali - tak prehnili
ale u toyot je to fakt vynimka
mali sme skoro 30 rokov staru Toyotu Land Cruiser LJ 70 a ta jazdila teren cely život, keď si ju movy majiteľ zobral do parády tql sa zistilo že ram bol zhnity len trošku na malom mieste - za tadnym kolesom, takže vhladom na to čo to auto jazdilo a čo si zažilo tak je to vlastne nič
Treba pozriet YT... staci zadat "toyota rust issue"... v USa mala Toyota dokonca zvolavaciu akciu , kde predlzili zaruku az na 12 rocne auta... problem mali prave tie velke Tahomy a Tundry a relativne nie stare auta. Korozia v ramoch zvnutra von. Akoze u dealera vymena ramu zadarmo, len hacik bol v tom ze uz ked to menia tak vsetko co sa nepodarilo odmontovat (alebo co poskodili pri demontazi dali nove) a to uz si zakaznik platil sam ... Malo by to byt v tom prvom videu - osobne majitel tahal informacie kolko najmenej a kolko najviac stala ta "zarucna" vymena ramu. Rozpatie bolo od 1K do 10K dolarov... Za kazdym dealerstvom Toyoty na dvore nove ramy na paletach a uplne vzadu kopec vymeneych starych ramov. Otvoriť v novom oknethumb_up0thumb_down Otvoriť v novom oknethumb_up0thumb_down
No moment. Tacoma aj Tundra sa vyrábajú v USA, Mexiku a pár latinskoamerických štátoch, vrátane subdodávok. To je niečo úplne iné. Hilux je globálne auto a pre Európu sa AFAIK vyrába v Južnej Afrike, kde problémy s kvalitou nikdy nejako obzvlášť nemali.
wawrik... vela veci by to vysvetlovalo...
ale to potom znamena ze tie co jazdia po Europe, su dovezene z júeséj..?
presne tak ... Tacoma, Tundra, alebo novšie Sequoia, Fj Cruiser sa nikdy oficialne v Europe nepredavali, su a boli to auta pre US trh ... malou výnimkou je len 4Runner
Neviem o modeli japonskej značky, ktorý by bol vyrobený v USA a predával sa ako nový cez autorizovaného dealera v EÚ. Všetko "japonské", čo sa predáva v EÚ pochádza z Japonska, alebo iných krajín, ale NIE z USA. S nekvalitou materiálov a výroby v USA majú problém všetky značky.
wawrik... vela veci by to vysvetlovalo...
ale to potom znamena ze tie co jazdia po Europe, su dovezene z júeséj..?
Ak sa pýtaš na Hiluxy, tie sa v Amerike - pokiaľ viem - ani nevyrábajú. Len Amerika akceptuje americkú „kvalitu“ V Južnej Amerike na nejaké Hiluxy môžeš naraziť, no tie sú vyrobené v Thajsku.
Jednoducho ten kus, ktorý si opravoval, je buď nejaký nepodarok, problémový kus alebo utopenec po záplavách, na ktorom zapracovalo neumyté bahno alebo niečo podobné. Rozhodne to nie je štandardný stav hiluxového rebrinového rámu po dvanástich rokoch.
Hilux sa vo veľkom vykupuje do arabského sveta a Afriky a osádzajú sa naň ťažké gulomety, mínomety, či ľahké delá podobné záležitosti. Keby tam boli nejaké problémy s rámom, ver tomu, že sa ďalej nebude kupovať a bude sa používať iné vozidlo.
Hlavne to tam nechodí ponorené meter v bahne ako na bežnej kysuckej modrej cyklotrase. Tam je častejší návštevník ako bicykle práve spomínaný Hilux, Landcruiser, Patrol, alebo Pajero, prípadne Samurai. Samozrejme kúsky čo zažili už X-tú vyváračku rámov.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Na ten opacny otackomer by som si asi nikdy nezvykol. Ale auto pekne,aj ked mojim sampionom je Porsche Panamera Sport Turismo Turbo S.
Raz mi jedna cykloklienta z Ameriky z automotiv branže vysvetlovala, že Panamera je auto primárne vyvinuté pre amerických sedlákov, redneckov, ktorí síce chcú veľké auto, ale chcú mať Porsche, lebo je to "posh".
Odkiaľ máš tú info? Lebo je to úplny opak toho, čo som kedy čítal či počul. Inak ja som dal „preventívne“ zrenovovať rám aj karosériu na vtedy 23-ročnom Land Cruiseri, a keď sa to všetko porozoberalo, ukázalo sa, že sa robí úplne zbytočne. A to moje auto pravidelne a často brodí (a kto kedy brodil vie, čo to robí so životnosťou auta), obalené nbnlatom je v podstate permanentne a významný podiel kilometrov najazdí v najmä v lávovom teréne.
Islandské veľaročné Hiluxy majú tiež problémy skôr s karosériou ako rámom.
ale u toyot je to fakt vynimka
mali sme skoro 30 rokov staru Toyotu Land Cruiser LJ 70 a ta jazdila teren cely život, keď si ju movy majiteľ zobral do parády tql sa zistilo že ram bol zhnity len trošku na malom mieste - za tadnym kolesom, takže vhladom na to čo to auto jazdilo a čo si zažilo tak je to vlastne nič
Je to nie len o motore, ale aj o aute...
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
tu je jedna oprava starsieho ramu
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
ale to potom znamena ze tie co jazdia po Europe, su dovezene z júeséj..?
ale to potom znamena ze tie co jazdia po Europe, su dovezene z júeséj..?
presne tak ... Tacoma, Tundra, alebo novšie Sequoia, Fj Cruiser sa nikdy oficialne v Europe nepredavali, su a boli to auta pre US trh ... malou výnimkou je len 4Runner
ale to potom znamena ze tie co jazdia po Europe, su dovezene z júeséj..?
Ak sa pýtaš na Hiluxy, tie sa v Amerike - pokiaľ viem - ani nevyrábajú. Len Amerika akceptuje americkú „kvalitu“
Jednoducho ten kus, ktorý si opravoval, je buď nejaký nepodarok, problémový kus alebo utopenec po záplavách, na ktorom zapracovalo neumyté bahno alebo niečo podobné. Rozhodne to nie je štandardný stav hiluxového rebrinového rámu po dvanástich rokoch.