Slovensko sem neplet, preboha

) catl je vyrobca tych baterii. Ked on postavi tisice swapovacich stanic, na ktorych budu desiatky malych vyrobcov bev so stovkami modelov moct tie
baterie vymenit, tak to bude tlak na unifikaciu aj u ostatnych, vacsich. V cine sa teraz
hra o prezitie a ovladnutie trhu. Maju tam obrovske mnozstvo vyrobcov a modelov a je vseobecne ocakavane, ze toto sa nasobne preriedi. Kto ostane, bude na urovni huawei pri mobiloch.
Nio swapuje uz roky, zjavne uz je dostatok dat ktore v tomto rozhodnuti podporili catl.
Netusime kde tie swapy chcu stavat, ci len velkomesta, alebo aj dialnicne odpocivadla. Vsade po krajine asi nebudu. Kazdopadne cinana by som urcite nepodcenoval.
A len tak mimochodom, ty zjavne povazujes baterie na stanici za nieco ekonomicky nevyhodne. Ale tak to predsa vobec nemusi byt. Pokojne mozu sluzit zaroven ako vyrovnavace peakov v sieti a zarabat aj v case, ked nie su v aute.