To je mozne, len co som pisal, je oficialne stanovisko, preco to presne na Tebou preferovanom mieste, nemohli postavit, co si aj sam myslim, ze je skoda.
V Dubnici pri Kauflande na odbočke z hlavnej cesty 61 na jednosmerku ku Slovnaftke a Kauflandu ma z diaľky vytrúbil vodič (podľa kamaráta rozvoz z Bistra 33 (PUB 33)) a ešte pri prejazde okolo nás sa díval na mňa a klepal si ukazovákom na čelo za to, že som stál na kraji cesty (ľavou nohou tam, kde končí vozovka a začína tráva a pravou vedľa nej) a práve fotil kamaráta s 3 bežkyňami z behu mieru (oni stáli viac na tráve) a pritom som si dovolil zabrať 0,5 metra pravého kraja šírky jednosmerky, do ktorej sa v pohode zmestia 2 autá vedľa seba a na odbočke je cesta ešte širšia, ale chudák vodič to mal pri rýchlosti odhadom 60 km/h kvôli mne asi dosť ťažké, že nemohol rezať odbočku úplne vpravo popri tráve (odbočenie v uhle 35-40° vpravo z hlavnej cesty) a musel zatočiť s väčším oblúkom, aby nás obišiel, tak mal zatočiť z hlavnej cesty o pár metrov neskôr a stále by sa pohodlne zmestil do jednosmerky aj keby stojím 1 meter od kraja. Podľa mňa takýto človek by nemal mať vodičský, ak ho dokáže rozčúliť takáto banalita a ešte kvôli tomu trúbi a gestikuluje ako keby musel kvôli nám zadupnúť brzdy.
ale sranda bola, nebola nuda, ... majú zážitok do smrti, dvaja z troch, takí zážitkári furt boli a aj napriek odporúčaniam znalcov, ... ako treba jazdiť tak asi aj furt budú
alebo si mal trocha viac rozumu a nerobil si až také blbosti aby si napr. v 100 km rýchlosti testoval nočnú jazdu bez svetiel, ..., a kto tu koho súdi ked konštatuje že mega zážitkári boli aj budú
alebo si mal trocha viac rozumu a nerobil si až také blbosti aby si napr. v 100 km rýchlosti testoval nočnú jazdu bez svetiel, ..., a kto tu koho súdi ked konštatuje že mega zážitkári boli aj budú
***** to zjednodušuješ.
Je veľký rozdiel čo je dôležité v dvadsiatke a co v šesťdesiatke, teda z pohľadu dotknutej osoby a v niečom ako " dobová suvislost".
To čo riešia napríklad moje deti som v mladosti ja ale že vôbec nepoznal...
a ty to zbytočne komplikuješ, megablbosti že sa vozia na vagonoch a potom im odbije hlavu ked príde tunel, ... niektorí ľudia robia a niektorí nie, nezáleží na dobe ale na tom kolko máš rozumu
Včera som zažil v Maďarsku neuveriteľnú vec. Potrebovali sme sa z Ostrihomu presunúť relatívne rýchlo do Budapešti, pretože sme mali na skoršie popoludnie kúpené lístky na vlaky domov. Dookola popri Dunaji by sme to zrejme nestihli, tak sme si našli podľa mapy celkom príjemnú cestu cez pohorie Piliš.
Bohužiaľ, niekde sa stala chyba, zle sme odbočili a kým sme si to uvedomili, tak už nebolo času na návrat alebo iné riešenie a museli sme pokračovať po cestách 111 a 117 a potom najmä po ceste 10 od Dorogu do Budapešti a potom ešte aj prieťahom cez Pilisszentivan a Solymár. Pozrite sa na streetview, čo sú to za cesty - úzke, z rozbitými krajnicami a najmä s obrovskou premávkou. Sú tam aj kopčeky, v ktorých sme išli ledva ledva cez 15 km/h. Povedal by som, že niečo ako Strečno, ale užšie a s kopčekmi. Po takýchto cestách sme museli prejsť cca 40 km, čas tlačil, nebolo už možné hľadať cestičky pomimo. Trvalo to okolo dvoch hodín...
Boli sme skupina 8 cyklistov a úplne otvorene priznávam, že sme na tých 40 kilometrov zdržiavali premávku miestami až neuveriteľne. Neraz sa stalo, že kamióny aj osobné autá sa za nami musel vliecť stovky metrov, robili sa za nami kolóny, komplikovane nás predbiehali ... naozaj sme to tam výrazne brzdili.
No a z tých stoviek áut a kamiónov, čo nás predbehli, na nás nikto ani len nezatrúbil (až na jednu výnimku a aj to bolo iba ťuknutie do klaksóna, aby dal o sebe vedieť, že sa zaraďuje medzi nás), tesné obiehania nejaké boli, ale málo, žiadne gestikulovanie, žiadne prostredníky, nič. Naopak, protiidúce autá ustupovali ku krajnici, aby urobili miesto tým nás prebiehajúcim a jeden protiidúci autobus v zastávke dokonca počkal, aby umožnil predbiehanie a keď som su mu posunkom poďakoval, tak sa len usmial, že OK.
Nechápem to. Nemám o maďarských šoféroch ilúzie, veľmi nepríjemné je najmä to, že jazdia rýchlo a pri predbiehaní ani len nezložia nohu z plynu, ale teda ten včerajšok ma naozaj príjemne prekvapil.
dnes cca 13:15, komplet upchate oba pruhy na Sancovej medzi Trnavskym a Racianskym mytom, a tu zrazu nejake tmave SUV Audi (Q8? neviem) s pravom prednostnej jazdy (teda majaky za sklom a hukanie) si to sibne do protismeru, hore Sancovou
o par aut za nim stali a pokojne cakali v kolone policajti
nastastie som bol chodec a dostatocne daleko za nim, nastastie nesiel rovnaky chruno oproti, ani nikto nevsimavy
Dnes celkom bizar. Stal som na cervenu v cyklopruhu (Dostojevskeho/Vajanskeho, pri starom moste, v smere na Most SNP), za mnou mhd a trubil a vodic ukazoval ze mam ist lebo mu skocilo volno na mhd semafore. Opakujem ja som bol v cyklopruhu, mal som cervenu a za mnou v cyklopruhu stal bus. Tu https://maps.app.goo.gl/yFcBGTFuonaoEvGW9
Nieco mi uslo? Moze jazdit mhd cervenym cyklopruhom alebo mozem ist na mhd/bodkovany semafor ked tam svieti volno? Som v tom ze nie ale mozno mi nieco uslo co neviem teraz najst.
Podľa toho streetview tam nemal čo robiť, veď hneď vedľa má vyhradený mhd pruh. A nie, nikde v zákone nie je uvedené, že signály pre vozidlá verejnej hromadnej dopravy by mali platiť pre kohokoľvek iného ako pre vozidlá verejnej hromadnej dopravy.
ja som si tak dnes vravel že na kerú onú dali tie ečv AA ... predtým človek videl že auto je z iného mesta tak môže zmätkovať... dnes idem po Štefánikovej,na začiatku sa otočím či nejde auto aby som mu potom na tej úzkej časti nezavadzal, za mnou bmw ,lenže zastalo, reku o.k. idem si...lenže o chvíľu to bmw za mnou,no moj ja tu už nebudem riskovať že do mňa drbneš tak som išiel stredom,zvyknem tam ísť 40 ,on by išiel jasné že 50+ ale smola...na ďalšej križovatke odbočil,ja som išiel rovno ale stretol som ho na ďalšej križovatke kde mi (podľa značiek) musel dávať prednosť...o chvíľu ma obehol lenže som ho dobehol na ďalšej križovatke kde zvyknú autá odbočovať vpravo a cyklochodník ide (ja tiež) rovno, smerovku doprava tu nezapína každý tak som len dúfal že pôjde tiež rovno alebo mi dá prednosť ako by mal čo tam vodiči často nerobia ... konštatovanie : ak by mal ečv napríklad BB...TN...ZA... tak viem že mám na neho dávať väčší pozor ale AA ... za mňa sprostosť
perez Celkovo to tam bolo plne a myslim ze i v tom buspruhu stali auta a auta stali i v krizovatke na elektrickovej trati. Predpokladam ze autobus stal na zastavke, dalej isiel rovno po cyklo a zastal za mnou namiesto toho aby cakal na uvolnenie buspruhu. Ale ked mu skocilo volno (co je pre mhd o kusok skor ako normalny semafor) tak sa cezo mna nemohol dostat a preto sa rozculoval. Ale neukazoval ze mam uhnut, ale ze mam ist. Este ukazoval i na semafor ze mam volno. 3x zatrubil a stale ukazoval nech idem, pritom som mal cervenu. Jednak mu zakon zakazuje jazdit po cyklo pokial to znacka neurcuje inak a potom tie mhd semafory platia len pre mhd. Ale cakal by som ze profesionalny vodic to vie tak som bol zneisteny ci mi daco fakt neuslo.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Toto bol plan: https://www.shpsk.eu/projekty/d-2-stupava-lozorno-sr-muk-stupava-sever/149
Vysledok je zrejmy kazdy den
prepac, fakt necitam vsetko
Miesto, kde sme cca stáli:
https://www.google.com/maps/place/Tov%C3%A1rensk%C3%A1,+018+41+Dubnica+nad+V%C3%A1hom/@48.9632557,18.1790036,19z/data=!4m6!3m5!1s0x4714999586fae695:0x40a27ae64fabdd01!8m2!3d48.9633509!4d18.1789937!16s%2Fg%2F11g62z0dy5?utm_campaign=ml-ardi&g_ep=Eg1tbF8yMDI1MDUxNF8wIJvbDyoASAJQAQ%3D%3D
https://www.noviny.sk/krimi/1060893-video-jazda-pri-ktorej-zomrela-23-rocna-spolujazdkyna-vodic-isiel-udajne-rychlo-a-bez-zapnutych-svetiel
Možno som mal len viac šťastia...
***** to zjednodušuješ.
Je veľký rozdiel čo je dôležité v dvadsiatke a co v šesťdesiatke, teda z pohľadu dotknutej osoby a v niečom ako " dobová suvislost".
To čo riešia napríklad moje deti som v mladosti ja ale že vôbec nepoznal...
😀
Bohužiaľ, niekde sa stala chyba, zle sme odbočili a kým sme si to uvedomili, tak už nebolo času na návrat alebo iné riešenie a museli sme pokračovať po cestách 111 a 117 a potom najmä po ceste 10 od Dorogu do Budapešti a potom ešte aj prieťahom cez Pilisszentivan a Solymár. Pozrite sa na streetview, čo sú to za cesty - úzke, z rozbitými krajnicami a najmä s obrovskou premávkou. Sú tam aj kopčeky, v ktorých sme išli ledva ledva cez 15 km/h. Povedal by som, že niečo ako Strečno, ale užšie a s kopčekmi. Po takýchto cestách sme museli prejsť cca 40 km, čas tlačil, nebolo už možné hľadať cestičky pomimo. Trvalo to okolo dvoch hodín...
Boli sme skupina 8 cyklistov a úplne otvorene priznávam, že sme na tých 40 kilometrov zdržiavali premávku miestami až neuveriteľne. Neraz sa stalo, že kamióny aj osobné autá sa za nami musel vliecť stovky metrov, robili sa za nami kolóny, komplikovane nás predbiehali ... naozaj sme to tam výrazne brzdili.
No a z tých stoviek áut a kamiónov, čo nás predbehli, na nás nikto ani len nezatrúbil (až na jednu výnimku a aj to bolo iba ťuknutie do klaksóna, aby dal o sebe vedieť, že sa zaraďuje medzi nás), tesné obiehania nejaké boli, ale málo, žiadne gestikulovanie, žiadne prostredníky, nič. Naopak, protiidúce autá ustupovali ku krajnici, aby urobili miesto tým nás prebiehajúcim a jeden protiidúci autobus v zastávke dokonca počkal, aby umožnil predbiehanie a keď som su mu posunkom poďakoval, tak sa len usmial, že OK.
Nechápem to. Nemám o maďarských šoféroch ilúzie, veľmi nepríjemné je najmä to, že jazdia rýchlo a pri predbiehaní ani len nezložia nohu z plynu, ale teda ten včerajšok ma naozaj príjemne prekvapil.
https://www.mtbiker.sk/forum/post2115373.html#p2115373
dnes cca 13:15, komplet upchate oba pruhy na Sancovej medzi Trnavskym a Racianskym mytom, a tu zrazu nejake tmave SUV Audi (Q8? neviem) s pravom prednostnej jazdy (teda majaky za sklom a hukanie) si to sibne do protismeru, hore Sancovou
o par aut za nim stali a pokojne cakali v kolone policajti
nastastie som bol chodec a dostatocne daleko za nim, nastastie nesiel rovnaky chruno oproti, ani nikto nevsimavy
Auto odstavené v kruháči, ktoré musela obísť, to čo je za haluška???
Nieco mi uslo? Moze jazdit mhd cervenym cyklopruhom alebo mozem ist na mhd/bodkovany semafor ked tam svieti volno? Som v tom ze nie ale mozno mi nieco uslo co neviem teraz najst.