Lokalizácia
Formulár sa odosiela
arrow_leftperez napísal:
otazka: bol niekto z vas na policii so zaznamom z palubnej kamery na ktorom bolo nejake ohrozenie? Riesili to policajti, alebo zbytocna namaha?


Bol som, viackrat. Samozrejme riesili. Na to tie kamery su. Pripadne neriesenie zo strany policajta je len jeho lenivost alebo snaha nekazit si statistiky. On ma povinnost prijat kazde oznamenie. Ked si ju nechce splnit, pomoze dozadovat sa kontaktu s nadriadenym, pripadne spomenut inspekciu. Ale az tam som nikdy nemusel zajst, proste som si asertivne trval na svojom s tym, ze mam casu dost a neodidem, kym to nespiseme.
Mimochodom co sa stalo som si vopred podrobne spisal na usb kluc, znacne to urychli vec plus to obmakci aj toho policajta ked vidi, ze som polovicu roboty spravil za neho a ze so mnou nebude zametat...
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 09:28:59
13
Pred 20-imi rokmi som vypovedala na polícii tak dosť po polnoci a keď som videla ako to ujovi tými dvomi ukazovákmi ide pomaly, tak som ho poprosila, či to môžem spísať rovno ja, že obaja to budeme mať skôr za sebou, pustil ma za comp a šiel spraviť kávu :D tá pomoc s textom je evidentne fenomén polície :D
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 11:41:05
07
Na policajnej akadémii sa nevyučujú základy strojopisu?
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 12:07:08
00
(v sucasnosti aj speech-to-text funguje velmi obstojne, no museli by byť na to vybaveni, co asi nie su...neviem)
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 21:15:06
00
arrow_leftJOLI napísal:
Na policajnej akadémii sa nevyučujú základy strojopisu?

Zaklad su tie 2 prsty 😉
Zobraziť komentár 29.10.2025 - 21:17:12
01
Ja tiez na biku jazdim predvidavo a defenzivne, aj som sa poucil
zo situacii, ktore sa stali mne alebo kamaratom, ale vcera mi nestacilo ani to.
V BA na Peknej ceste, siel som hore po tej vyznacnej cyklocasti, a vidim, ze z vedlajsej od Lidla stoji auto v krizovatke a dava prednost. Priblizujem sa, stale stoji, som od neho 5m, stale stoji, tak som si myslel, ze ma vidi a dava mi prednost, ked tu zrazu ako som meter pred nim sa pohne a natukne ma ? Nastastie nic vazne sa nestalo, zavadil som pedalom pri vyhybacom manevri o drziak ECV, a zvalil som sa na opacny bok. Az potom som zistil, ze to bol balkansky sofer uber sluzby, ale nemal na streche taxi tabulku, len na bocnych dverach tu malu infonalepku pod oknom. Asi by som si dal este o kus vacsi pozor, keby som registroval, ze to je taxi.

Prílohy:

IMG_1204.jpeg
IMG_1204.jpeg 490.48 KiB 17.1413,48.1959 Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 31.10.2025 - 22:55:27
00
nieje to ten isty?
https://www.instagram.com/reel/DQgTwcQgoQO/?igsh=MWg3am10NHhkMDE3OQ==
Zobraziť komentár 01.11.2025 - 10:01:50
02
Je…
Príloha:
IMG_4717.jpeg
IMG_4717.jpeg 8.62 KiB Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down

Zobraziť komentár 01.11.2025 - 12:38:42
00
Veru je to ten typek, a presne hentak hulakal na vsetkych na okolo.
Zobraziť komentár 01.11.2025 - 21:42:45
00
No, do tretice všetko dobré a snáď naďabí na motorkára, ktorý bude mať viac času pri dileme idem-nejdem.
Zobraziť komentár 03.11.2025 - 06:12:31
01
arrow_leftTomas11 napísal:
Už viackrát bolo preukázané, že čo sa týka zhoršenej pozornosti a dlhšieho reakčného času, handsfree systémy nie sú oproti mobilu v ruke žiadna zásadná výhra. Kľúčové je tam ani nie tak to držanie telefónu, ako skôr sústredenie sa na obsah hovoru namiesto na cestu. Riešiť nejaké bežné, nenáročné veci typu "o 5 minút som u teba, môžeš ísť von," prípadne "kúp cestou z práce chlieb a ak budú mať vajíčka, zober 10... :-) " sú ešte OK, no čokoľvek vyžadujúce si viac pozornosti je už imho nie úplne zanedbateľné riziko.

A hoci je dnes strašne cool pôsobiť "busy" a vybavovať pracovné telefonáty z auta, reálne tým človek imho aj tak veľa nezíska, pretože sa poriadne nesústredí ani na šoférovanie, ani na ten telefonát.

Kedysi som si toto myslel tiež. Ale zistil som, že tu už funguje čosi, čo by sa dalo nazvať, že máš už šoférovanie v krvi a nepotrebuješ pri tom vedome premýšľať, čo máš za volantom robiť.
Všimol som si to tak, že som už viackrát riešil na ceste pomerne komplikované veci. Výsledok po ukončení hovoru bol len v tom, že som si nepamätal kus cesty. Na diaľnici idem celý čas na tempomate a normálne reagujem na premávku.
btw, raz som takto išiel domov a počas dvoch hodín som na diaľnici asi 5x predbiehal jedného týpka. Ja som bol celý čas na tempomate. Týpek išiel tak, že keď som ho predbiehal, tak išiel asi 100-110km/h. Keď predbiehal on mňa, išiel odhadom 140-145km/h. Pri piatom predbiehaní som sa už priamo na neho pozrel, či mu neyebe. Bol v aute sám ale bolo vidno, že sa s niekým rozpráva. Nebol schopný ísť konštantne a rozprávať sa pri tom. Vždy pri telefonáte spomalil.
Zobraziť komentár 03.11.2025 - 07:51:38
01
Počujte, hlavne žiletkári, Nevedeli by ste mi poskytnúť nejaké obrázky z lesnej asfaltky, ako sa približujete zozadu k turistom/chodcom a sú rozlezení po celej šírke vozovky v rojnici a pritom vedľa majú viditeľne chodník alebo turistický chodník?
Zobraziť komentár 03.11.2025 - 19:32:42
00
arrow_leftHosť napísal:
Kedysi som si toto myslel tiež. Ale zistil som, že tu už funguje čosi, čo by sa dalo nazvať, že máš už šoférovanie v krvi a nepotrebuješ pri tom vedome premýšľať, čo máš za volantom robiť.
Všimol som si to tak, že som už viackrát riešil na ceste pomerne komplikované veci. Výsledok po ukončení hovoru bol len v tom, že som si nepamätal kus cesty. Na diaľnici idem celý čas na tempomate a normálne reagujem na premávku.
btw, raz som takto išiel domov a počas dvoch hodín som na diaľnici asi 5x predbiehal jedného týpka. Ja som bol celý čas na tempomate. Týpek išiel tak, že keď som ho predbiehal, tak išiel asi 100-110km/h. Keď predbiehal on mňa, išiel odhadom 140-145km/h. Pri piatom predbiehaní som sa už priamo na neho pozrel, či mu neyebe. Bol v aute sám ale bolo vidno, že sa s niekým rozpráva. Nebol schopný ísť konštantne a rozprávať sa pri tom. Vždy pri telefonáte spomalil.

Držím palce, nech ti to aj naďalej takto vychádza, ničmenej dáta ukazujú, že počas telefonovania za volantom je pravdepodobnosť, že sa zapletieš do dopravnej nehody približne štvornásobná. Bez ohľadu na to, či používaš handsfree alebo nie. Myslieť si, že si v tomto smere výnimka je imho dosť odvážne.
Zobraziť komentár 03.11.2025 - 23:16:30
04
Ak už nič iné, tak aj (len) toto by mohol byť dostatočný výstražný signál, znamenie toho nie-uplneho sústredenia sa: "Výsledok po ukončení hovoru bol len v tom, že som si nepamätal kus cesty."
Zobraziť komentár 03.11.2025 - 23:21:12
03
arrow_leftTomas11 napísal:
Držím palce, nech ti to aj naďalej takto vychádza, ničmenej dáta ukazujú, že počas telefonovania za volantom je pravdepodobnosť, že sa zapletieš do dopravnej nehody približne štvornásobná. Bez ohľadu na to, či používaš handsfree alebo nie. Myslieť si, že si v tomto smere výnimka je imho dosť odvážne.

ake data?
Zobraziť komentár 04.11.2025 - 08:46:20
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Elektronika a svetlá / Svetlá)
keyboard_arrow_up