Mam na novom biku nove naboje co maju z nejakeho dovodu volu. Mam moznost to reklamovat, len je to kupovane cez net tak sa chcem najskor pozret ci to nejsom schopny sam opravit. Az ked nie tak to poslem kurierom. su to tieto kolesa: http://www.sun-ringle.com/mtb/wheelsets/charger-expert/ Je to pevna oska. Neviete mi poradit v com moze byt problem? pochybujem ze nove lozisko bude mat volu. nemoze tam byt nejak zle narazene alebo co?
kazdopadne, nikdy som priemyselne naboje neservisoval. na ivele je len servis hodne stareo typu. preto budem rad za hocijake rady ake mi k tomu date... zajtra sa tomu budem venovat, dnes musim zistit ako to funguje. Tak ma niekto nejaky navod alebo pod?
diki moc
Na YT je test čierneho Parkside razoveho utahovaka a skúšal tam max. 1000 Nm, lebo väčší momentak nemal ? Ma to režim na max. 13x6 Nm.
Ale môžem potvrdiť, že pri zapecenych skrutkach na dodávkach to ide bez problémov s 4Ah baterkou. Už keď to fakt nejde, tak je na rade vzduchový a potom metrova tyč.
Z toho dôvodu si myslím, že povoliť by to šlo s razakom v pohode. Otázka je, aké dôsledky by to malo na náboj a ložiská v ňom, ktoré sú podstatne menšie ako na aute.
Ja riesim DT ratchet. To aj Turbi vzdal a vedel preco.
Prvy pokus doma takto https://www.mtbiker.sk/forum/post1831704.html#p1831704 a druhy je ten zverak. https://www.mtbiker.sk/forum/post2057166.html#p2057166
Skus
A ako som písal, na toľko sa to doťahuje pri montáži. To neznamená, že toľko bude stačiť na povolenie. Nebude!!!
A pripúšťam teda, že som ten shm obrázok pochopil zle a moment potrebný na povolenie bude niekoľko násobok 200nm ;-] ... raz mi Turbi povoloval ratchet ring, zverák aj tool vydržali ale bolo to napínavé a na hranici jednochlapových možností ...
posledný komentár: 3. 7. 2025 o 12:07
posledný komentár: 19. 5. 2025 o 9:45