Kdesi som to videl na FB, kde sa Volvo chválilo, že to zafungoval automatický brzdný systém, ktorý (pravdepodobne cez kamery) sleduje nebezpečenstvo na ceste. Každopádne to bolo LTT.
Opitý šofér tankovacieho vozidla narazil v sobotu na košickom letisku do charterového lietadla pripraveného na odlet. Vodič mal v krvi 2,96 promile, pričom podľa denníka Korzár opakovaná dychová skúška mala stúpajúcu tendenciu.
Aj na mna, ked vidim taku cedulu snazim sa byt rychlo prec. Kto by sa chcel zdrzovat na takych miestach. Podobne funguje aj copyrightg.denik.cz g.denik.cz
tiez zvacsa sliapnem na plyn a sanzim sa byt prec skor, ako nejaky ucastnik premavky vytvori nejaky pruser a vezsme ma zo sebou. Je to ako, ked ta chyti burka na hrebeni, nespomalis a nezacnes sa obzerat, snazis sa byt co najskor odtial prec. Zmysel takych znaciek, je ako keby napisali nebud kkt. Ale to je hadam samozrejme, a komu to samozrejme nepride, nepomoze mu ani tabula.
Sliapnut na plyn a byt rychlo prec z miesta, kde su caste dopravne nehody hlavne preto, ze ucastnici na to sliapli, neznie velmi zmysluplne
No to zalazi od toho ci si tvorcom nehod alebo ich obet. Ak si ty tan co nehody robi tak nemas ubrat a davat pozor, ale vzdat sa vodicaku v mene verejneho blaha. Ak ale nehody netvoris, je logicke ze sa nechces k ziadnej primontovat. Najlepsie ako sa nenechat zrazit je travit na nebezpecnom useku minimum casu. Ked ako chodec prechadzas cestu tiez sa snazis byt rychlo prec nie ? Mal som 3 skodove udalosti na aute za 20 rov a 1,5 mil km. Vo vsetkych som mal rychlost 0km/h a vzdy do mna niekto kto zavrel oci, alebo pozeral inde, buchol. Naco je takym tabula, ked nevidia ani cele auto?
Bezany priklad je ked mas pred sebou alebo za sebou auto co sa nevie udrzat v prude ani na rovine, nie to este v zatacke. Mas az 2 moznost ako predist kolizii, ist prec aleobo ho nechat odist prec, ak sa to da. Cize bud ho predbehnes a to tak sviozne ako mozes, aby nestihol zase zakluckovat, alebo uberies a nechas ho odist, ak nahodou nejde 20km pod povolenu rychlost a za sebou uz nemas vlzcik... To su mobilne nehodove useky, taki vodici.
Aj na mna, ked vidim taku cedulu snazim sa byt rychlo prec. Kto by sa chcel zdrzovat na takych miestach. Podobne funguje aj
tiez zvacsa sliapnem na plyn a sanzim sa byt prec skor, ako nejaky ucastnik premavky vytvori nejaky pruser a vezsme ma zo sebou. Je to ako, ked ta chyti burka na hrebeni, nespomalis a nezacnes sa obzerat, snazis sa byt co najskor odtial prec. Zmysel takych znaciek, je ako keby napisali nebud kkt. Ale to je hadam samozrejme, a komu to samozrejme nepride, nepomoze mu ani tabula.
Kenai: konkretna fotka, ktoru si daval vyzera ako pripad, kedy nevidno za horizont, predpokladam teda, ze je tam zakaz predbiehania a teda spominane nehody budu mat asi klasicky scenar: je den, nevidno svetla proti iduceho auta, ktore sa rozhodne predbiehat cez plnu a vysledkom je celna zrazka. Teda .. pomoze ti, ak pri tej tabuli stupis na plyn ? Btw, ze stupenie na plyn pocitam, znamena prekrocit MPR a viac ako nepodstatne, zatial nekomentujem
Inak priatelska rada .. neargumentuj faktami o pocte, sposobe nehod a pocte najazdenych kilometrov, pretoze tie su v tomto pripade irelevantne a dokonca kontraproduktivne /stavias sa do pozicie .. ja som pan Vodic, mne sa nikdy nic nestalo/. A to delenie na tvorcov nehod a ich obetiach radsej ponechavam bez komentara ..obzvlast v svetle predosleho vyjadrenia znie prinajmensom zvlastne.
Neber to osobne, ja ta nejdem pranierovat ani kritizovat .. maximalne sa toho mozes dopustit sam. Mne to nevadi co pises. Mna len zaujalo toto "stupit na plyn a rychlo prec" .. pretoze mi to evokuje 2 veci. Bud sa tam poflakujem a som brzda premavky , teda by som sa mal nad sebou zamysliet, alebo brzda nie som a to znamena vyrazne prekrocit MPR. Obe riesenia mi nedavaju zmysel, pretoze autom neviem ten usek opustit/obist/vratit sa. Jedine co viem, je zacat davat vyrazne viac pozor na to, co sa deje predomnou, za mnou a po bokoch. Co moze znamenat aj pridat, ale casto aj ubrat plyn.
edit: kedze si upravil a doplnil prispevok .. no ano, ked mam pred sebou divneho vodica, tak rychlo utekam, samozrejme .. alebo ked sa neda, spomalim a vzdialim touto cestou. Ako ber to tak, ze len priatelsky debatujeme pri pive .. ja ti rozumiem, ale nedalo mi nereagovat .. heh, a zaroven ako pozeram asi som nasiel zase chybu vo fore.
Aby som pridal aj nejake skusenosti .. tak dnes .. jeden na ciernom asi SUV znacka KN (tymto ho pozdravujem) na moste Apollo (resp. pred) nepozna znacku "zipovanie" , takze sa natlacil na toho pred nim , aby ma potrestal, odporneho blavaka , za to, ze som zbabelo necakal v rade za nim , ale dovolil si pouzivat dvojpruh na zipovanie a nebodaj tym ziskal prvu cenu v sportke asi, alebo neviem co
Dalsi expert v meste zase nevedel, ze cuvat v krizovatke sa nema, ale vsak nevadi, ze
A tusim az dvaja rychli cyklisti cez prechod .. ale len som ich videl , nic nesposobovali .. zatial sa mi nastastie nestava to, co mi raz jeden predviedol v Brne, moze dakovat predvidavosti (tusil som ze to spravi), ze este zije (plynule preskocil z cesty na chodnik a preletel nasledne cez prechod predo mnou). Nevadi mi, ze cyklista v sedle prejde cez prechod .. to principialne nevadi nikde a nikomu (mozno tak chodcom, ak ich chce prejst) .. ale vadi ten moment, kedy tam vleti, takze aspon by mohol zastat a potom sa rozbehnut (neriesim svetelnu krizovatku, kde nie je odbocovanie doprava).
edit: tak predsa je to Komarno. Tak potom vsjo jasno .. znacky zipovania su malo pouzivane a v Komarne ani nie su .. ale i tak ma prekvapilo to silne natlacanie sa na predne auto, aby sa ani nahodou pred neho nikto nedostal.
mne sa raz davno stalo, isiel som z Panonskej na Most SNP uz tak podvecer a vidim nejakych dvoch faganov prebehovat cez 4 pruhy hore uz na nadjazde na most. Nastastie som predvidal, ze spravia nejaku somarinu tak som spomalil a presne aj tak bolo, ako preskakovali šmatlavo stredove velke zvodidla tak jeden z nich zakopol a sa rozčapil na vozovke v mojom smere, nastastie som v klude dobrzdil
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Opitý šofér tankovacieho vozidla narazil v sobotu na košickom letisku do charterového lietadla pripraveného na odlet. Vodič mal v krvi 2,96 promile, pričom podľa denníka Korzár opakovaná dychová skúška mala stúpajúcu tendenciu.
Tiez si myslim, ze nalozany by tak rychlo nezastavil s akymkolvek systemom.
"Pred odletom z Košíc by som pre istotu podrobil dychovej skúške i autopilota."
Aj na mna, ked vidim taku cedulu snazim sa byt rychlo prec. Kto by sa chcel zdrzovat na takych miestach. Podobne funguje aj
tiez zvacsa sliapnem na plyn a sanzim sa byt prec skor, ako nejaky ucastnik premavky vytvori nejaky pruser a vezsme ma zo sebou. Je to ako, ked ta chyti burka na hrebeni, nespomalis a nezacnes sa obzerat, snazis sa byt co najskor odtial prec. Zmysel takych znaciek, je ako keby napisali nebud kkt. Ale to je hadam samozrejme, a komu to samozrejme nepride, nepomoze mu ani tabula.
No to zalazi od toho ci si tvorcom nehod alebo ich obet. Ak si ty tan co nehody robi tak nemas ubrat a davat pozor, ale vzdat sa vodicaku v mene verejneho blaha. Ak ale nehody netvoris, je logicke ze sa nechces k ziadnej primontovat. Najlepsie ako sa nenechat zrazit je travit na nebezpecnom useku minimum casu. Ked ako chodec prechadzas cestu tiez sa snazis byt rychlo prec nie ? Mal som 3 skodove udalosti na aute za 20 rov a 1,5 mil km. Vo vsetkych som mal rychlost 0km/h a vzdy do mna niekto kto zavrel oci, alebo pozeral inde, buchol. Naco je takym tabula, ked nevidia ani cele auto?
Bezany priklad je ked mas pred sebou alebo za sebou auto co sa nevie udrzat v prude ani na rovine, nie to este v zatacke. Mas az 2 moznost ako predist kolizii, ist prec aleobo ho nechat odist prec, ak sa to da. Cize bud ho predbehnes a to tak sviozne ako mozes, aby nestihol zase zakluckovat, alebo uberies a nechas ho odist, ak nahodou nejde 20km pod povolenu rychlost a za sebou uz nemas vlzcik... To su mobilne nehodove useky, taki vodici.
tiez zvacsa sliapnem na plyn a sanzim sa byt prec skor, ako nejaky ucastnik premavky vytvori nejaky pruser a vezsme ma zo sebou. Je to ako, ked ta chyti burka na hrebeni, nespomalis a nezacnes sa obzerat, snazis sa byt co najskor odtial prec. Zmysel takych znaciek, je ako keby napisali nebud kkt. Ale to je hadam samozrejme, a komu to samozrejme nepride, nepomoze mu ani tabula.
Inak priatelska rada .. neargumentuj faktami o pocte, sposobe nehod a pocte najazdenych kilometrov, pretoze tie su v tomto pripade irelevantne a dokonca kontraproduktivne /stavias sa do pozicie .. ja som pan Vodic, mne sa nikdy nic nestalo/. A to delenie na tvorcov nehod a ich obetiach radsej ponechavam bez komentara ..obzvlast v svetle predosleho vyjadrenia znie prinajmensom zvlastne.
Neber to osobne, ja ta nejdem pranierovat ani kritizovat
edit: kedze si upravil a doplnil prispevok .. no ano, ked mam pred sebou divneho vodica, tak rychlo utekam, samozrejme
Aby som pridal aj nejake skusenosti .. tak dnes .. jeden na ciernom asi SUV znacka KN (tymto ho pozdravujem) na moste Apollo (resp. pred) nepozna znacku "zipovanie" , takze sa natlacil na toho pred nim , aby ma potrestal, odporneho blavaka
Dalsi expert v meste zase nevedel, ze cuvat v krizovatke sa nema, ale vsak nevadi, ze
A tusim az dvaja rychli cyklisti cez prechod .. ale len som ich videl
edit: tak predsa je to Komarno. Tak potom vsjo jasno